ak

Vali Şimşek Polislerin Bayramını Telsiz Anonsuyla Kutladı

01.09.2017 - 10:03, Güncelleme: 01.09.2017 - 10:03
 

Vali Şimşek Polislerin Bayramını Telsiz Anonsuyla Kutladı

NİĞDE (AA) - Niğde Valisi Yılmaz Şimşek, telsiz anonsuyla polislerin Kurban Bayramı'nı kutladı.Vali Şimşek, polis telsizinden yaptığı anonsta, "Değerli...

NİĞDE (AA) - Niğde Valisi Yılmaz Şimşek, telsiz anonsuyla polislerin Kurban Bayramı'nı kutladı.Vali Şimşek, polis telsizinden yaptığı anonsta, "Değerli arkadaşlar, bayramınız mübarek olsun. Bu vesile ile hepinize kazasız, belasız, hayırlı görevler diliyorum. Görevde olan, izinde olan tüm polislerimizin bayramını tebrik ediyorum. Ailelerinizle birlikte sizlere güzel bir bayram diliyorum. Allah yardımcınız olsun." dedi.Görevde olan birim amirleri de Vali Şimşek'e teşekkürlerini iletti.
NİĞDE (AA) - Niğde Valisi Yılmaz Şimşek, telsiz anonsuyla polislerin Kurban Bayramı'nı kutladı.Vali Şimşek, polis telsizinden yaptığı anonsta, "Değerli...

NİĞDE (AA) - Niğde Valisi Yılmaz Şimşek, telsiz anonsuyla polislerin Kurban Bayramı'nı kutladı.

Vali Şimşek, polis telsizinden yaptığı anonsta, "Değerli arkadaşlar, bayramınız mübarek olsun. Bu vesile ile hepinize kazasız, belasız, hayırlı görevler diliyorum. Görevde olan, izinde olan tüm polislerimizin bayramını tebrik ediyorum. Ailelerinizle birlikte sizlere güzel bir bayram diliyorum. Allah yardımcınız olsun." dedi.

Görevde olan birim amirleri de Vali Şimşek'e teşekkürlerini iletti.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.