Vali Şimşek Polislerin Bayramını Telsiz Anonsuyla Kutladı
01.09.2017 - 10:03, Güncelleme:
01.09.2017 - 10:03
Vali Şimşek Polislerin Bayramını Telsiz Anonsuyla Kutladı
NİĞDE (AA) - Niğde Valisi Yılmaz Şimşek, telsiz anonsuyla polislerin Kurban Bayramı'nı kutladı.Vali Şimşek, polis telsizinden yaptığı anonsta, "Değerli...
NİĞDE (AA) - Niğde Valisi Yılmaz Şimşek, telsiz anonsuyla polislerin Kurban Bayramı'nı kutladı.Vali Şimşek, polis telsizinden yaptığı anonsta, "Değerli arkadaşlar, bayramınız mübarek olsun. Bu vesile ile hepinize kazasız, belasız, hayırlı görevler diliyorum. Görevde olan, izinde olan tüm polislerimizin bayramını tebrik ediyorum. Ailelerinizle birlikte sizlere güzel bir bayram diliyorum. Allah yardımcınız olsun." dedi.Görevde olan birim amirleri de Vali Şimşek'e teşekkürlerini iletti.
NİĞDE (AA) - Niğde Valisi Yılmaz Şimşek, telsiz anonsuyla polislerin Kurban Bayramı'nı kutladı.Vali Şimşek, polis telsizinden yaptığı anonsta, "Değerli...
NİĞDE (AA) - Niğde Valisi Yılmaz Şimşek, telsiz anonsuyla polislerin Kurban Bayramı'nı kutladı.
Vali Şimşek, polis telsizinden yaptığı anonsta, "Değerli arkadaşlar, bayramınız mübarek olsun. Bu vesile ile hepinize kazasız, belasız, hayırlı görevler diliyorum. Görevde olan, izinde olan tüm polislerimizin bayramını tebrik ediyorum. Ailelerinizle birlikte sizlere güzel bir bayram diliyorum. Allah yardımcınız olsun." dedi.
Görevde olan birim amirleri de Vali Şimşek'e teşekkürlerini iletti.
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.









