ak

Vali Barut'tan Polis ve jandarmaya yeni yıl ziyareti

01.01.2015 - 00:50, Güncelleme: 01.01.2015 - 00:50
 

Vali Barut'tan Polis ve jandarmaya yeni yıl ziyareti

Sivas Valisi Alim Barut, yeni yıl nedeniyle polis ve jandarmayı ziyaret etti.

Sivas Valisi Alim Barut, yeni yıl nedeniyle polis ve jandarmayı ziyaret etti.     Sivas Valisi Alim Barut ilk olarak kentte faaliyet gösteren bir çağrı merkezini ziyaret ederek buradaki çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı. Ardından İl Jandarma Komutanlığı'na geçen Vali Barut, burada görev yapan askerlerin yeni yılını kutladı. Daha sonra Emniyet Müdürlüğü'ne ziyarette bulunan Barut, telsiz anonsu ile yeni yılda görev yapan personelin yeni yılını kutladı. - SİVAS
Sivas Valisi Alim Barut, yeni yıl nedeniyle polis ve jandarmayı ziyaret etti.

Sivas Valisi Alim Barut, yeni yıl nedeniyle polis ve jandarmayı ziyaret etti.

 

 

Sivas Valisi Alim Barut ilk olarak kentte faaliyet gösteren bir çağrı merkezini ziyaret ederek buradaki çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı. Ardından İl Jandarma Komutanlığı'na geçen Vali Barut, burada görev yapan askerlerin yeni yılını kutladı. Daha sonra Emniyet Müdürlüğü'ne ziyarette bulunan Barut, telsiz anonsu ile yeni yılda görev yapan personelin yeni yılını kutladı. - SİVAS

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.