Vali Barut'tan Polis ve jandarmaya yeni yıl ziyareti
Vali Barut'tan Polis ve jandarmaya yeni yıl ziyareti
Sivas Valisi Alim Barut, yeni yıl nedeniyle polis ve jandarmayı ziyaret etti.
Sivas Valisi Alim Barut, yeni yıl nedeniyle polis ve jandarmayı ziyaret etti.
Sivas Valisi Alim Barut, yeni yıl nedeniyle polis ve jandarmayı ziyaret etti.
Sivas Valisi Alim Barut ilk olarak kentte faaliyet gösteren bir çağrı merkezini ziyaret ederek buradaki çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı. Ardından İl Jandarma Komutanlığı'na geçen Vali Barut, burada görev yapan askerlerin yeni yılını kutladı. Daha sonra Emniyet Müdürlüğü'ne ziyarette bulunan Barut, telsiz anonsu ile yeni yılda görev yapan personelin yeni yılını kutladı. - SİVAS
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.









