ak

Sünnet Edilen Bininci Çocuk Altınla Ödüllendirildi

21.09.2017 - 16:23, Güncelleme: 21.09.2017 - 16:23
 

Sünnet Edilen Bininci Çocuk Altınla Ödüllendirildi

ANKARA (AA) - Ankara'da, Zekai Tahir Burak Kadın Sağlığı Eğitim ve Araştırma Hastanesi bünyesinde açılan sünnet polikliniğinde sünnet olan bininci...

ANKARA (AA) - Ankara'da, Zekai Tahir Burak Kadın Sağlığı Eğitim ve Araştırma Hastanesi bünyesinde açılan sünnet polikliniğinde sünnet olan bininci çocuk, altınla ödüllendirildi. Zekai Tahir Burak Kadın Sağlığı Eğitim ve Araştırma Hastanesi bünyesinde açılan sünnet polikliniği bininci çocuğu sünnet etti. Yaklaşık 3 ayda bin çocuğu sünnet eden poliklinikte, bininci çocuğun sünnet edilmesi nedeniyle tören düzenlendi. Hastane Başhekimi Prof. Dr. Yaprak Üstün, törende yaptığı konuşmada, kısa sürede bin çocuğu herhangi bir sorun yaşamadan sünnet edebilmenin mutluluğunu yaşadıklarını söyledi. Hastane yönetimi olarak sünnet polikliniği açmanın ne kadar isabetli bir karar olduğunu yoğun talepten çok daha iyi anlaşılabildiğini dile getiren Üstün, "Burada bininci çocuğumuzu sünnet etmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Biz her zaman şunu söylüyoruz, sünnet bir ameliyattır ve hiçbir şekilde hafife alınamaz. Çok şükür bu çağrımıza binlerce ailemiz uydu ve çocuklarını tam teşekküllü hastanemizin polikliniğine getirerek sünnetini yaptırdı. Ayrıca yeni doğan bebeklerde sünnet yaptırma sayısı da her geçen gün artıyor." dedi. Konuşmaların ardından sünnet olan Ali Tosun ile Başhekim Üstün tarafından pasta kesildi. Üstün sünnet çocuğu Tosun'a altın hediye etti.Törene, Ankara 1. Bölge Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Prof. Dr. Öner Odabaşı, Tıbbi Hizmetler Daire Başkanı Uzm. Dr. Şükrü Özdemir, Genel Cerrah Uzm. Dr. Sebahattin Aytekin, hastane çalışanları ve hasta yakınları katıldı.
ANKARA (AA) - Ankara'da, Zekai Tahir Burak Kadın Sağlığı Eğitim ve Araştırma Hastanesi bünyesinde açılan sünnet polikliniğinde sünnet olan bininci...

ANKARA (AA) - Ankara'da, Zekai Tahir Burak Kadın Sağlığı Eğitim ve Araştırma Hastanesi bünyesinde açılan sünnet polikliniğinde sünnet olan bininci çocuk, altınla ödüllendirildi.

Zekai Tahir Burak Kadın Sağlığı Eğitim ve Araştırma Hastanesi bünyesinde açılan sünnet polikliniği bininci çocuğu sünnet etti.

Yaklaşık 3 ayda bin çocuğu sünnet eden poliklinikte, bininci çocuğun sünnet edilmesi nedeniyle tören düzenlendi.

Hastane Başhekimi Prof. Dr. Yaprak Üstün, törende yaptığı konuşmada, kısa sürede bin çocuğu herhangi bir sorun yaşamadan sünnet edebilmenin mutluluğunu yaşadıklarını söyledi.

Hastane yönetimi olarak sünnet polikliniği açmanın ne kadar isabetli bir karar olduğunu yoğun talepten çok daha iyi anlaşılabildiğini dile getiren Üstün, "Burada bininci çocuğumuzu sünnet etmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Biz her zaman şunu söylüyoruz, sünnet bir ameliyattır ve hiçbir şekilde hafife alınamaz. Çok şükür bu çağrımıza binlerce ailemiz uydu ve çocuklarını tam teşekküllü hastanemizin polikliniğine getirerek sünnetini yaptırdı. Ayrıca yeni doğan bebeklerde sünnet yaptırma sayısı da her geçen gün artıyor." dedi.

Konuşmaların ardından sünnet olan Ali Tosun ile Başhekim Üstün tarafından pasta kesildi. Üstün sünnet çocuğu Tosun'a altın hediye etti.

Törene, Ankara 1. Bölge Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Prof. Dr. Öner Odabaşı, Tıbbi Hizmetler Daire Başkanı Uzm. Dr. Şükrü Özdemir, Genel Cerrah Uzm. Dr. Sebahattin Aytekin, hastane çalışanları ve hasta yakınları katıldı.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.