Sivasspor taktik maçı yaptı
Spor
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
31.07.2024 - 20:01, Güncelleme:
31.07.2024 - 19:31
Sivasspor taktik maçı yaptı
Sivasspor taktik maçı yaptı
Sivasspor, Trendyol Süper Lig 2024-2025 sezonu öncesi kamp çalışmalarına bugün yaptığı antrenmanla devam etti.Yeni sezon hazırlıkları kapsamında Teknik Direktör Bülent Uygun ve yardımcıları yönetiminde kulüp tesislerinde gerçekleştirilen antrenman koordinasyon ısınma ile başladı. Ardından pas çalışması yapan Yiğidolar, hücum ve defansif çalışmaları ile taktik maç yaptı.Kırmızı-beyazlılar yarın yapacağı antrenmanla yeni sezon hazırlıklarına devam edecek.
Sivasspor taktik maçı yaptı
Sivasspor, Trendyol Süper Lig 2024-2025 sezonu öncesi kamp çalışmalarına bugün yaptığı antrenmanla devam etti.
Yeni sezon hazırlıkları kapsamında Teknik Direktör Bülent Uygun ve yardımcıları yönetiminde kulüp tesislerinde gerçekleştirilen antrenman koordinasyon ısınma ile başladı. Ardından pas çalışması yapan Yiğidolar, hücum ve defansif çalışmaları ile taktik maç yaptı.
Kırmızı-beyazlılar yarın yapacağı antrenmanla yeni sezon hazırlıklarına devam edecek.
Yeni sezon hazırlıkları kapsamında Teknik Direktör Bülent Uygun ve yardımcıları yönetiminde kulüp tesislerinde gerçekleştirilen antrenman koordinasyon ısınma ile başladı. Ardından pas çalışması yapan Yiğidolar, hücum ve defansif çalışmaları ile taktik maç yaptı.
Kırmızı-beyazlılar yarın yapacağı antrenmanla yeni sezon hazırlıklarına devam edecek.
Sivas HABERİ
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.









