ak

Şarkışla’da Öğretmenlerden Kızılay'a Kan Bağışı

08.09.2017 - 14:13, Güncelleme: 08.09.2017 - 14:13
 

Şarkışla’da Öğretmenlerden Kızılay'a Kan Bağışı

SİVAS (AA) - Şarkışla ilçesinde bir grup öğretmen Kızılay'a kan bağışında bulundu. Şarkışla Milli Eğitim Müdürü Mevlüt Ergen ve bir grup öğretmen,...

SİVAS (AA) - Şarkışla ilçesinde bir grup öğretmen Kızılay'a kan bağışında bulundu. Şarkışla Milli Eğitim Müdürü Mevlüt Ergen ve bir grup öğretmen, PTT binası önündeki Kızılay Mobil Kan Toplama aracına giderek kan bağışı yaptı. Ergen, bir ünite kanın 3 hayat kurtardığını belirterek, Kızılay'a yapılan kan bağışların önemine dikkati çekti. Öğretmenler olarak sosyal sorumluluk kapsamında farkındalık yaratmak ve topluma örnek olmak amacıyla böyle bir organizasyona imza attıklarını aktaran Ergen, "Şarkışla kan bağışı konusunda duyarlı bir ilçemizdir. Kan bağışı konusunda toplumun bilinçlenmesi çok önemli. Bizler toplumdaki kan bağışı konusundaki duyarlılığı artırmak amacıyla böyle bir etkinlik düzenledik. Toplumumuza örnek olmalıyız. Etkinliğimize katılan tüm öğretmenlerimize teşekkür ediyorum." dedi. Sivas Kızılay Kan Merkezi doktoru Gökhan Baş ise gösterdikleri duyarlılıktan dolayı kan bağışında bulunan öğretmenlere teşekkür etti.
SİVAS (AA) - Şarkışla ilçesinde bir grup öğretmen Kızılay'a kan bağışında bulundu. Şarkışla Milli Eğitim Müdürü Mevlüt Ergen ve bir grup öğretmen,...

SİVAS (AA) - Şarkışla ilçesinde bir grup öğretmen Kızılay'a kan bağışında bulundu.

Şarkışla Milli Eğitim Müdürü Mevlüt Ergen ve bir grup öğretmen, PTT binası önündeki Kızılay Mobil Kan Toplama aracına giderek kan bağışı yaptı. Ergen, bir ünite kanın 3 hayat kurtardığını belirterek, Kızılay'a yapılan kan bağışların önemine dikkati çekti.

Öğretmenler olarak sosyal sorumluluk kapsamında farkındalık yaratmak ve topluma örnek olmak amacıyla böyle bir organizasyona imza attıklarını aktaran Ergen, "Şarkışla kan bağışı konusunda duyarlı bir ilçemizdir. Kan bağışı konusunda toplumun bilinçlenmesi çok önemli. Bizler toplumdaki kan bağışı konusundaki duyarlılığı artırmak amacıyla böyle bir etkinlik düzenledik. Toplumumuza örnek olmalıyız. Etkinliğimize katılan tüm öğretmenlerimize teşekkür ediyorum." dedi.

Sivas Kızılay Kan Merkezi doktoru Gökhan Baş ise gösterdikleri duyarlılıktan dolayı kan bağışında bulunan öğretmenlere teşekkür etti.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.