ak

Sarıkaya Belediyesinin Yatırımları Sürüyor

08.09.2017 - 14:08, Güncelleme: 08.09.2017 - 14:08
 

Sarıkaya Belediyesinin Yatırımları Sürüyor

YOZGAT (AA) - Sarıkaya Belediye Başkanı Ömer Açıkel ve belediye meclis üyeleri, ilçede belediye tarafından yapılan çalışmaları inceledi. Görevlilerden...

YOZGAT (AA) - Sarıkaya Belediye Başkanı Ömer Açıkel ve belediye meclis üyeleri, ilçede belediye tarafından yapılan çalışmaları inceledi. Görevlilerden bilgi alan Başkan Açıkel, gazetecilere yaptığı açıklamada, ilçeye bu yıl içerisinde 10 milyon liralık yatırım yapıldığını belirtti. Sarıkaya’nın geliştiğini ve güzelleştiğini ifade eden Açıkel, "Göreve geldiğimiz günden bu yana ilçemize yaklaşık 20 milyon liralık bir yatırım yapıldı. İmkanlar dahilinde Sarıkaya’mızı yaşanılır örnek bir şehir haline getirmek için çalışıyoruz. Sosyal belediyecilik anlayışının bir gereği olarak alt yapısı tamamlanan bölgelerimizin üst yapılarını tamamlıyoruz ." diye konuştu.İlçeye yeni hizmet binaları açıldığını dile getiren Açıkel, şunları kaydetti:"İlçemize yakışır yeni bir şehir terminali inşaatımız, 60 iş yerinden oluşan Galericiler Sitesi inşaatımız, yine yaşlılarımızın gönül rahatlığıyla dinlenebilecekleri, güzel vakit geçirebilecekleri Emekliler Lokalimiz, Engelsiz Sosyal Yaşam Parkımız, Makine İkmal ve İtfaiye binası yapımı devam ediyor. Bu yatırımların tamamlanmasıyla ilçemiz daha güzel bir görünüme kavuşacaktır."
YOZGAT (AA) - Sarıkaya Belediye Başkanı Ömer Açıkel ve belediye meclis üyeleri, ilçede belediye tarafından yapılan çalışmaları inceledi. Görevlilerden...

YOZGAT (AA) - Sarıkaya Belediye Başkanı Ömer Açıkel ve belediye meclis üyeleri, ilçede belediye tarafından yapılan çalışmaları inceledi.

Görevlilerden bilgi alan Başkan Açıkel, gazetecilere yaptığı açıklamada, ilçeye bu yıl içerisinde 10 milyon liralık yatırım yapıldığını belirtti.

Sarıkaya’nın geliştiğini ve güzelleştiğini ifade eden Açıkel, "Göreve geldiğimiz günden bu yana ilçemize yaklaşık 20 milyon liralık bir yatırım yapıldı. İmkanlar dahilinde Sarıkaya’mızı yaşanılır örnek bir şehir haline getirmek için çalışıyoruz. Sosyal belediyecilik anlayışının bir gereği olarak alt yapısı tamamlanan bölgelerimizin üst yapılarını tamamlıyoruz ." diye konuştu.

İlçeye yeni hizmet binaları açıldığını dile getiren Açıkel, şunları kaydetti:

"İlçemize yakışır yeni bir şehir terminali inşaatımız, 60 iş yerinden oluşan Galericiler Sitesi inşaatımız, yine yaşlılarımızın gönül rahatlığıyla dinlenebilecekleri, güzel vakit geçirebilecekleri Emekliler Lokalimiz, Engelsiz Sosyal Yaşam Parkımız, Makine İkmal ve İtfaiye binası yapımı devam ediyor. Bu yatırımların tamamlanmasıyla ilçemiz daha güzel bir görünüme kavuşacaktır."


Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.