ak

Recep Konuk Yeniden Aday Oldu

06.09.2017 - 15:53, Güncelleme: 06.09.2017 - 15:53
 

Recep Konuk Yeniden Aday Oldu

KONYA (AA) - AK Parti Karaman Milletvekili, TBMM Tarım, Orman ve Köyişleri Komisyonu Başkanı ve Pankobirlik Genel Başkanı Recep Konuk, Konya Pancar Ekicileri...

KONYA (AA) - AK Parti Karaman Milletvekili, TBMM Tarım, Orman ve Köyişleri Komisyonu Başkanı ve Pankobirlik Genel Başkanı Recep Konuk, Konya Pancar Ekicileri Kooperatifinin seçimli Olağan Genel Kurulu'nda tekrar aday olacağını açıkladı.Konuk, birliğin Kaşınhanı Panogro tesislerinde düzenlediği basın toplantısında bu güne kadar çiftçilerin arzusu dışında hiçbir şey yapmadığını söyledi. Daha önce aday olmayacağını açıkladığını ifade eden Konuk, "26 Ağustosta yapılacak genel kurul öncesinde biz bu kurumun yanında olacağız ama görev almayacağız demiştik. Bunun sebeplerini de kamuoyuyla paylaştık. Esasen o gün söylediklerimin bugün de yanındayım." dedi.Aday olmama kararını açıklamasından sonra yaşananları özetleyen Konuk, şunları kaydetti:- Asılsız dedikodular"Önce herkes bu kararın arkasında bir sebep aradı. Dedikodu kazanı çalkalandı. Akla hayale gelmeyecek senaryolar üretildi. Aslı astarı olmayan bilgilerle iftiralar birbirine karıştı.Konya Şeker batıyor diyenler, Konya Şeker'i sözüm ona kurtarmak için tekeden süt çıkararak çiftçinin sahip olduğu bazı tesisleri satılığa çıkaran sat kurtulcular peydahlandı. Endişelenenler de, samimi gayret gösterenler de oldu.Konya Şeker'in geleceği konuşulurken Konya Şeker'in son 18 yılında iyi kötü imzası olan bensiz ve benden gizli toplantıların yapılmasına üzülmedim ama, bu toplantıları samimiyetsiz buldum. Pancar tarlasından telefona sarılıp arayan, sesini duyurmak için sosyal medya üzerinden bizi bırakma diyen üreticilerimizin samimiyeti ile duygulandım."- Neden aday olduNiye tekrar aday olma kararı aldığını da anlatan Konuk, konuşmasını şöyle sürdürdü."Gördüm ki, bana bu kurumu yönetme konusunda rıza gösterenler, veda konusunda rıza göstermediler. Bu rızayı göstermeyenlerin sayısı kaçtır bilmiyorum. Ama ben nasıl yönetirken oyunu alamadıklarımın bile rızasını aldıysam, almak için çaba gösterdiysem, bırakırken de bir kişi bile rıza göstermiyorsa bunu önemserim. Onun için onların talebini duymazdan gelemezdim. Ben bu güne kadar çiftçimizin arzusu hilafına hiçbir şey yapmadım. Bugün de yapmayacağım ve eğer genel kurulda üretici ortaklarımız yine yük senin omuzlarında, derlerse emriniz başım üstüne diyeceğim."
KONYA (AA) - AK Parti Karaman Milletvekili, TBMM Tarım, Orman ve Köyişleri Komisyonu Başkanı ve Pankobirlik Genel Başkanı Recep Konuk, Konya Pancar Ekicileri...

KONYA (AA) - AK Parti Karaman Milletvekili, TBMM Tarım, Orman ve Köyişleri Komisyonu Başkanı ve Pankobirlik Genel Başkanı Recep Konuk, Konya Pancar Ekicileri Kooperatifinin seçimli Olağan Genel Kurulu'nda tekrar aday olacağını açıkladı.

Konuk, birliğin Kaşınhanı Panogro tesislerinde düzenlediği basın toplantısında bu güne kadar çiftçilerin arzusu dışında hiçbir şey yapmadığını söyledi.

Daha önce aday olmayacağını açıkladığını ifade eden Konuk, "26 Ağustosta yapılacak genel kurul öncesinde biz bu kurumun yanında olacağız ama görev almayacağız demiştik. Bunun sebeplerini de kamuoyuyla paylaştık. Esasen o gün söylediklerimin bugün de yanındayım." dedi.

Aday olmama kararını açıklamasından sonra yaşananları özetleyen Konuk, şunları kaydetti:

- Asılsız dedikodular

"Önce herkes bu kararın arkasında bir sebep aradı. Dedikodu kazanı çalkalandı. Akla hayale gelmeyecek senaryolar üretildi. Aslı astarı olmayan bilgilerle iftiralar birbirine karıştı.Konya Şeker batıyor diyenler, Konya Şeker'i sözüm ona kurtarmak için tekeden süt çıkararak çiftçinin sahip olduğu bazı tesisleri satılığa çıkaran sat kurtulcular peydahlandı.

Endişelenenler de, samimi gayret gösterenler de oldu.Konya Şeker'in geleceği konuşulurken Konya Şeker'in son 18 yılında iyi kötü imzası olan bensiz ve benden gizli toplantıların yapılmasına üzülmedim ama, bu toplantıları samimiyetsiz buldum. Pancar tarlasından telefona sarılıp arayan, sesini duyurmak için sosyal medya üzerinden bizi bırakma diyen üreticilerimizin samimiyeti ile duygulandım."

- Neden aday oldu

Niye tekrar aday olma kararı aldığını da anlatan Konuk, konuşmasını şöyle sürdürdü.

"Gördüm ki, bana bu kurumu yönetme konusunda rıza gösterenler, veda konusunda rıza göstermediler. Bu rızayı göstermeyenlerin sayısı kaçtır bilmiyorum. Ama ben nasıl yönetirken oyunu alamadıklarımın bile rızasını aldıysam, almak için çaba gösterdiysem, bırakırken de bir kişi bile rıza göstermiyorsa bunu önemserim.

Onun için onların talebini duymazdan gelemezdim. Ben bu güne kadar çiftçimizin arzusu hilafına hiçbir şey yapmadım. Bugün de yapmayacağım ve eğer genel kurulda üretici ortaklarımız yine yük senin omuzlarında, derlerse emriniz başım üstüne diyeceğim."


Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.