Otobüs Şoförü Yolda Bulduğu Parayı Sahibine Teslim Etti
17.01.2018 - 13:08, Güncelleme:
17.01.2018 - 13:08
Otobüs Şoförü Yolda Bulduğu Parayı Sahibine Teslim Etti
Konya'da belediye otobüsü şoförü, yolda bulduğu 5 bin 600 lirayı sahibine verdi
KONYA (AA) - Konya'da belediye otobüsü şoförü, işe giderken yolda bulduğu 5 bin 600 lirayı sahibine teslim etti. Konya Büyükşehir Belediyesinde görevli belediye otobüs şoförü İsmail Ertürk, işe giderken Eski Garaj civarında yolda bir 5 bin 600 lira buldu.Parayı alan Ertürk'ün, durumu bildirmesi üzerine çalışma başlatan zabıta ekipleri, yolda bulunan 5 bin 600 liranın Fahrettin Selek'e ait olduğunu belirledi.Otobüs şoförü Ertürk, zabıta ekiplerinin eşliğinde bulduğu 5 bin 600 lirayı Fahrettin Selek'e verdi.
Konya'da belediye otobüsü şoförü, yolda bulduğu 5 bin 600 lirayı sahibine verdi
KONYA (AA) - Konya'da belediye otobüsü şoförü, işe giderken yolda bulduğu 5 bin 600 lirayı sahibine teslim etti.
Konya Büyükşehir Belediyesinde görevli belediye otobüs şoförü İsmail Ertürk, işe giderken Eski Garaj civarında yolda bir 5 bin 600 lira buldu.
Parayı alan Ertürk'ün, durumu bildirmesi üzerine çalışma başlatan zabıta ekipleri, yolda bulunan 5 bin 600 liranın Fahrettin Selek'e ait olduğunu belirledi.
Otobüs şoförü Ertürk, zabıta ekiplerinin eşliğinde bulduğu 5 bin 600 lirayı Fahrettin Selek'e verdi.
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.









