ak

Okul Balkonundan Atladı!

25.04.2014 - 17:49, Güncelleme: 25.04.2014 - 17:49
 

Okul Balkonundan Atladı!

Sivas'ta Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi'nde eğitim gören 17 yaşındaki R.K., iddiaya göre, ders notlarının kötü olması nedeniyle girdiği bunalım sonucu, okulun 3'üncü kat balkonundan atlayarak intihara kalkıştı.

Sivas'ta Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi'nde eğitim gören 17 yaşındaki R.K., iddiaya göre, ders notlarının kötü olması nedeniyle girdiği bunalım sonucu, okulun 3'üncü kat balkonundan atlayarak intihara kalkıştı. Yaralanan öğrenci hastaneye kaldırıldı. Olay, saat 10.00 sıralarında Sularbaşı Mahallesi'ndeki Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi'nde meydana geldi. Lise son sınıf öğrencisi R.K. intihar etmek amacıyla okulun 3'üncü katındaki mescidin balkonuna çıktı. Ders notlarının kötü olması nedeniyle bunalıma girdiği iddia edilen R.K.'yı balkonda gören arkadaşları durumu polise bildirdi. Arkadaşları genç kızı ikna etmeye çalışırken olay yerine polis, 112 Acil Servis ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Ekipler olay yerine geldikten sonra, polis ve öğretmenleri, kızı ikna etmek amacıyla balkona çıktı. R.K. bu sırada kendisini balkondan aşağıya bıraktı. R.K.'nın yere düşmesini çığlıklar atarak izleyen arkadaşları büyük şok yaşadı. Toprak zemine düşen R.K. ambulansla Cumhuriyet Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne götürüldü. Acil serviste tedaviye alınan öğrencinin her iki ayağında ve omuriliğinde zedelenme olduğu ifade edildi. Bu arada, kızın balkondan atlama anı çevredeki bir kişi tarafından cep telefonu ile görüntülendi. Polis olayla ilgili soruşturma başlattı. - SİVAS BÜLTENİ
Sivas'ta Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi'nde eğitim gören 17 yaşındaki R.K., iddiaya göre, ders notlarının kötü olması nedeniyle girdiği bunalım sonucu, okulun 3'üncü kat balkonundan atlayarak intihara kalkıştı.

Sivas'ta Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi'nde eğitim gören 17 yaşındaki R.K., iddiaya göre, ders notlarının kötü olması nedeniyle girdiği bunalım sonucu, okulun 3'üncü kat balkonundan atlayarak intihara kalkıştı. Yaralanan öğrenci hastaneye kaldırıldı.

Olay, saat 10.00 sıralarında Sularbaşı Mahallesi'ndeki Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi'nde meydana geldi. Lise son sınıf öğrencisi R.K. intihar etmek amacıyla okulun 3'üncü katındaki mescidin balkonuna çıktı. Ders notlarının kötü olması nedeniyle bunalıma girdiği iddia edilen R.K.'yı balkonda gören arkadaşları durumu polise bildirdi. Arkadaşları genç kızı ikna etmeye çalışırken olay yerine polis, 112 Acil Servis ve itfaiye ekipleri sevk edildi.

Ekipler olay yerine geldikten sonra, polis ve öğretmenleri, kızı ikna etmek amacıyla balkona çıktı. R.K. bu sırada kendisini balkondan aşağıya bıraktı. R.K.'nın yere düşmesini çığlıklar atarak izleyen arkadaşları büyük şok yaşadı.

Toprak zemine düşen R.K. ambulansla Cumhuriyet Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne götürüldü. Acil serviste tedaviye alınan öğrencinin her iki ayağında ve omuriliğinde zedelenme olduğu ifade edildi. Bu arada, kızın balkondan atlama anı çevredeki bir kişi tarafından cep telefonu ile görüntülendi.

Polis olayla ilgili soruşturma başlattı. - SİVAS BÜLTENİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.