Öğrenciler yedikleri kekten zehirlendi
Asayiş
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
23.02.2024 - 16:07, Güncelleme:
23.02.2024 - 15:32
Öğrenciler yedikleri kekten zehirlendi
Öğrenciler yedikleri kekten zehirlendi
Adıyaman’da, ortaokul öğrencileri yedikleri kekten zehirlenerek hastaneye kaldırıldı.Edinilen bilgilere göre, Karapınar Mahallesi Organize Sanayi Bölgesi yakınlarında bulunan Cahit Zarifoğlu Ortaokulu’nda okuyan 8 öğrenci, dışarıdan getirdikleri kekleri yedi. Bir süre sonra öğrencilerde karın ağrısı ve mide bulantısı başladı. Kek yiyen 8 öğrencinin rahatsızlanması üzerine 112 Acil Çağrı Merkezi aranarak durum bildirildi. Zehirlenen öğrenciler, okula gelen sağlık ekiplerince yapılan ilk müdahalenin ardından Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı. Hastanede tedavi altına alınan öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.Konuyla ilgili soruşturma sürüyor.
Öğrenciler yedikleri kekten zehirlendi
Adıyaman’da, ortaokul öğrencileri yedikleri kekten zehirlenerek hastaneye kaldırıldı.
Edinilen bilgilere göre, Karapınar Mahallesi Organize Sanayi Bölgesi yakınlarında bulunan Cahit Zarifoğlu Ortaokulu’nda okuyan 8 öğrenci, dışarıdan getirdikleri kekleri yedi. Bir süre sonra öğrencilerde karın ağrısı ve mide bulantısı başladı. Kek yiyen 8 öğrencinin rahatsızlanması üzerine 112 Acil Çağrı Merkezi aranarak durum bildirildi. Zehirlenen öğrenciler, okula gelen sağlık ekiplerince yapılan ilk müdahalenin ardından Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı. Hastanede tedavi altına alınan öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
Konuyla ilgili soruşturma sürüyor.
Edinilen bilgilere göre, Karapınar Mahallesi Organize Sanayi Bölgesi yakınlarında bulunan Cahit Zarifoğlu Ortaokulu’nda okuyan 8 öğrenci, dışarıdan getirdikleri kekleri yedi. Bir süre sonra öğrencilerde karın ağrısı ve mide bulantısı başladı. Kek yiyen 8 öğrencinin rahatsızlanması üzerine 112 Acil Çağrı Merkezi aranarak durum bildirildi. Zehirlenen öğrenciler, okula gelen sağlık ekiplerince yapılan ilk müdahalenin ardından Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı. Hastanede tedavi altına alınan öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
Konuyla ilgili soruşturma sürüyor.
Adıyaman HABERİ
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.









