Nazilli’nin meşhur ‘beton yol’u tarih oluyor
Yaşam
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
26.02.2024 - 16:34, Güncelleme:
26.02.2024 - 16:13
Nazilli’nin meşhur ‘beton yol’u tarih oluyor
Nazilli’nin meşhur ‘beton yol’u tarih oluyor
Nazilli Belediyesi, Yıldıztepe Mahallesi’nde beton yol olarak bilinen 51 Sokak’ta parke taşı döşeme çalışmalarına başladı.Nazilli Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, Yıldıztepe Mahallesi 51 Sokak’ın asırlık yol sorununu çözüme kavuşturuyor. Zemini taş döşenen, üstüne beton atılan ve en üst kısmına asfalt dökülen yolu tamamen kazıyarak stabilize eden ekipler, mahalle sakinleri başta olmak üzere araç sürücülerini zor durumda bırakan kullanışsız yolda parke taşı döşeme faaliyetlerine başladı.Bölgede incelemelerde bulunan Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan; “Nazillimizin en eski noktalarından Yıldıztepe Mahallesi 51 Sokak’ta parke taşı döşeme çalışmalarına başladık. Zamanla deforme olan ve kullanılamaz hale gelen yolumuzu uzun yıllar Nazillimize hizmet edecek şekilde yeniliyoruz. Hayırlı, uğurlu olsun” dedi.
Nazilli’nin meşhur ‘beton yol’u tarih oluyor
Nazilli Belediyesi, Yıldıztepe Mahallesi’nde beton yol olarak bilinen 51 Sokak’ta parke taşı döşeme çalışmalarına başladı.
Nazilli Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, Yıldıztepe Mahallesi 51 Sokak’ın asırlık yol sorununu çözüme kavuşturuyor. Zemini taş döşenen, üstüne beton atılan ve en üst kısmına asfalt dökülen yolu tamamen kazıyarak stabilize eden ekipler, mahalle sakinleri başta olmak üzere araç sürücülerini zor durumda bırakan kullanışsız yolda parke taşı döşeme faaliyetlerine başladı.
Bölgede incelemelerde bulunan Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan; “Nazillimizin en eski noktalarından Yıldıztepe Mahallesi 51 Sokak’ta parke taşı döşeme çalışmalarına başladık. Zamanla deforme olan ve kullanılamaz hale gelen yolumuzu uzun yıllar Nazillimize hizmet edecek şekilde yeniliyoruz. Hayırlı, uğurlu olsun” dedi.
Nazilli Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, Yıldıztepe Mahallesi 51 Sokak’ın asırlık yol sorununu çözüme kavuşturuyor. Zemini taş döşenen, üstüne beton atılan ve en üst kısmına asfalt dökülen yolu tamamen kazıyarak stabilize eden ekipler, mahalle sakinleri başta olmak üzere araç sürücülerini zor durumda bırakan kullanışsız yolda parke taşı döşeme faaliyetlerine başladı.
Bölgede incelemelerde bulunan Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan; “Nazillimizin en eski noktalarından Yıldıztepe Mahallesi 51 Sokak’ta parke taşı döşeme çalışmalarına başladık. Zamanla deforme olan ve kullanılamaz hale gelen yolumuzu uzun yıllar Nazillimize hizmet edecek şekilde yeniliyoruz. Hayırlı, uğurlu olsun” dedi.
Aydın HABERİ
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.









