Kayserili bisikletçiler, Antalya’dan 4 madalya ile döndü
Spor
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
20.02.2024 - 09:00, Güncelleme:
20.02.2024 - 08:49
Kayserili bisikletçiler, Antalya’dan 4 madalya ile döndü
Kayserili bisikletçiler, Antalya’dan 4 madalya ile döndü
Antalya’da yapılan “Kızılalan MTB Cup C1 /C2” yarışmalarında Kayseri Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü bisiklet sporcuları 4 madalya alarak Kayseri’ye döndü.17 -18 Şubat 2024 tarihlerinde Antalya’da yapılan “Kızılalan MTB Cup C1 /C2” yarışmalarında Kayseri Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü sporcuları önemli başarılara imza attı. Sporculardan Ayça Erdoğan, Class 1’de Genç Kadınlar Kategorisinde ikinci, Class 2’de Genç Kadınlar kategorisinde üçüncü oldu. Muhammet Mustafa Sandık U17 Erkekler kategorisinde üçüncü olurken, Aybars Tuncel ise U15 Erkekler kategorisinde üçüncü olarak bronz madalyanın sahibi oldu.Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç sporcuları ve antrenör Cemal Kuş’u tebrik ederek, başarılarının devamını diledi.
Kayserili bisikletçiler, Antalya’dan 4 madalya ile döndü
Antalya’da yapılan “Kızılalan MTB Cup C1 /C2” yarışmalarında Kayseri Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü bisiklet sporcuları 4 madalya alarak Kayseri’ye döndü.
17 -18 Şubat 2024 tarihlerinde Antalya’da yapılan “Kızılalan MTB Cup C1 /C2” yarışmalarında Kayseri Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü sporcuları önemli başarılara imza attı. Sporculardan Ayça Erdoğan, Class 1’de Genç Kadınlar Kategorisinde ikinci, Class 2’de Genç Kadınlar kategorisinde üçüncü oldu. Muhammet Mustafa Sandık U17 Erkekler kategorisinde üçüncü olurken, Aybars Tuncel ise U15 Erkekler kategorisinde üçüncü olarak bronz madalyanın sahibi oldu.
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç sporcuları ve antrenör Cemal Kuş’u tebrik ederek, başarılarının devamını diledi.
17 -18 Şubat 2024 tarihlerinde Antalya’da yapılan “Kızılalan MTB Cup C1 /C2” yarışmalarında Kayseri Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü sporcuları önemli başarılara imza attı. Sporculardan Ayça Erdoğan, Class 1’de Genç Kadınlar Kategorisinde ikinci, Class 2’de Genç Kadınlar kategorisinde üçüncü oldu. Muhammet Mustafa Sandık U17 Erkekler kategorisinde üçüncü olurken, Aybars Tuncel ise U15 Erkekler kategorisinde üçüncü olarak bronz madalyanın sahibi oldu.
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç sporcuları ve antrenör Cemal Kuş’u tebrik ederek, başarılarının devamını diledi.
Kayseri HABERİ
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.









