ak

Hadim'de Kent Güvenlik Yönetim Sistemi Kuruluyor

11.09.2017 - 12:58, Güncelleme: 11.09.2017 - 12:58
 

Hadim'de Kent Güvenlik Yönetim Sistemi Kuruluyor

KONYA (AA) - Hadim ilçesinde Kent Güvenlik Yönetim Sistemi'nin (KGYS) kurulum çalışması ihaleyi alan yüklenici firma tarafından başlatıldı.Kent Güvenlik...

KONYA (AA) - Hadim ilçesinde Kent Güvenlik Yönetim Sistemi'nin (KGYS) kurulum çalışması ihaleyi alan yüklenici firma tarafından başlatıldı.Kent Güvenlik Yönetim Sistemi'nin (KGYS) ilçenin giriş çıkışları başta olmak üzere yedi ayrı noktasına kurulacağı bildirildi.Hadim Belediye Başkanı Ahmet Hadimioğlu, gazetecilere yaptığı açıklamada, ilçe merkezinin belirli noktalarına sabit ve hareketli güvenlik kamerası kurulacağını söyledi. Trafik düzenlemesinde de teknolojik imkanların kullanıldığını belirten Hadimioğlu, şöyle konuştu:"İlçemizde güvenliğin sağlanması, meydana gelen olayların aydınlatılması, suç ve suçlularla daha etkin mücadele edilebilmesi için ASELSAN tarafından Kent Güvenlik Yönetim Sistemi (KGYS) kuruluyor. İlçe merkezinde 13 sabit 6 hareketli olmak üzere 19 güvenlik kamerası ve ilçenin giriş çıkış noktalarına da 3 PTS adı verilen Plaka Tanıma Sistemi kurulacak. Sistem vatandaşlarımıza 24 saat hizmet verecek. Emeği geçenlere teşekkür ediyor, ilçemize hayırlı olmasını diliyorum."
KONYA (AA) - Hadim ilçesinde Kent Güvenlik Yönetim Sistemi'nin (KGYS) kurulum çalışması ihaleyi alan yüklenici firma tarafından başlatıldı.Kent Güvenlik...

KONYA (AA) - Hadim ilçesinde Kent Güvenlik Yönetim Sistemi'nin (KGYS) kurulum çalışması ihaleyi alan yüklenici firma tarafından başlatıldı.

Kent Güvenlik Yönetim Sistemi'nin (KGYS) ilçenin giriş çıkışları başta olmak üzere yedi ayrı noktasına kurulacağı bildirildi.

Hadim Belediye Başkanı Ahmet Hadimioğlu, gazetecilere yaptığı açıklamada, ilçe merkezinin belirli noktalarına sabit ve hareketli güvenlik kamerası kurulacağını söyledi.

Trafik düzenlemesinde de teknolojik imkanların kullanıldığını belirten Hadimioğlu, şöyle konuştu:

"İlçemizde güvenliğin sağlanması, meydana gelen olayların aydınlatılması, suç ve suçlularla daha etkin mücadele edilebilmesi için ASELSAN tarafından Kent Güvenlik Yönetim Sistemi (KGYS) kuruluyor. İlçe merkezinde 13 sabit 6 hareketli olmak üzere 19 güvenlik kamerası ve ilçenin giriş çıkış noktalarına da 3 PTS adı verilen Plaka Tanıma Sistemi kurulacak. Sistem vatandaşlarımıza 24 saat hizmet verecek. Emeği geçenlere teşekkür ediyor, ilçemize hayırlı olmasını diliyorum."

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.