Denizli’de Şubat ayında ağaçlar çiçek açtı
Yaşam
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
19.02.2024 - 10:12, Güncelleme:
19.02.2024 - 09:29
Denizli’de Şubat ayında ağaçlar çiçek açtı
Denizli’de Şubat ayında ağaçlar çiçek açtı
Denizli’de hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerinde olması badem ağaçlarının erken çiçek açmasına sebep oldu.Denizli’de Şubat ayında hava sıcaklıklarının özellikle bu hafta içerisinde mevsim normallerinin üzerinde seyrediyor. Geçtiğimiz hafta hava sıcaklıkları özellikle kent merkezinde 9 ile 18 derece arasında gerçekleşti. Hava sıcaklıklarının yükselmesiyle de bazı ağaçlar çiçek açtı. Buldan ilçesinde de sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerinde olması sebebiyle baharın müjdecisi olarak bilinen badem ağaçları çiçek açtı.
Denizli’de Şubat ayında ağaçlar çiçek açtı
Denizli’de hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerinde olması badem ağaçlarının erken çiçek açmasına sebep oldu.
Denizli’de Şubat ayında hava sıcaklıklarının özellikle bu hafta içerisinde mevsim normallerinin üzerinde seyrediyor. Geçtiğimiz hafta hava sıcaklıkları özellikle kent merkezinde 9 ile 18 derece arasında gerçekleşti. Hava sıcaklıklarının yükselmesiyle de bazı ağaçlar çiçek açtı. Buldan ilçesinde de sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerinde olması sebebiyle baharın müjdecisi olarak bilinen badem ağaçları çiçek açtı.
Denizli’de Şubat ayında hava sıcaklıklarının özellikle bu hafta içerisinde mevsim normallerinin üzerinde seyrediyor. Geçtiğimiz hafta hava sıcaklıkları özellikle kent merkezinde 9 ile 18 derece arasında gerçekleşti. Hava sıcaklıklarının yükselmesiyle de bazı ağaçlar çiçek açtı. Buldan ilçesinde de sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerinde olması sebebiyle baharın müjdecisi olarak bilinen badem ağaçları çiçek açtı.
Denizli HABERİ
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.









