ak

Beypazarı'nda Okul Müdürleri Toplantısı

28.09.2017 - 18:08, Güncelleme: 28.09.2017 - 18:08
 

Beypazarı'nda Okul Müdürleri Toplantısı

ANKARA (AA) - Beypazarı ilçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Temür, 2017-2018 eğitim öğretim yılının başlaması dolayısıyla ilçedeki okul müdürleriyle...

ANKARA (AA) - Beypazarı ilçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Temür, 2017-2018 eğitim öğretim yılının başlaması dolayısıyla ilçedeki okul müdürleriyle bir araya geldi. Fatih Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi toplantı salonunda düzenlenen toplantıda konuşan Temür, okullardaki öğretmenlerin, yönetim kadrosunun bir bütün olduğunu ve herkesin bir işinin olduğunu ifade etti. Her okul müdürünün okulunun kaptanı olduğunu kaydeden Temür, sözlerine şöyle devam etti:"Kimimizin gemisi büyük, kimisinin gemisi küçük ama içinde taşıdığınız yük çok ağır. Çok kıymetli, çok değerli. İnsan taşıyoruz. Öğrenci taşıyoruz. Bilgi yaşıyoruz. Geleceği taşıyoruz ve geleceği şekillendiriyoruz. Öğretmenlerin elindeki güç hiç kimsede yok. Öğretmenleri, bir fabrika olarak düşünürsek, sizin ürettiğiniz ürününüz, kaliteli olursa, ne kadar değerli olursa, geleceğe yönelik o kadar olumsuzluklar ortadan kalkmış olur. Önce biz, birbirimizin kıymetini bileceğiz. Ben bu kıymeti biliyorum. Ben sizlere inanıyorum ve güveniyorum. Özel okulların müdürlerini de davet ettik bilindiği gibi aramızdalar. Onların görüşlerine de yer verelim bizlerle paylaşacakları fikir ve görüşleri vardır. Bunları da değerlendiririz. Öğrencilerimiz geleceğe tam donanımlı ve bilgili yetiştirelim ki, gelecek onlarla daha güzel şekillensin."
ANKARA (AA) - Beypazarı ilçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Temür, 2017-2018 eğitim öğretim yılının başlaması dolayısıyla ilçedeki okul müdürleriyle...

ANKARA (AA) - Beypazarı ilçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Temür, 2017-2018 eğitim öğretim yılının başlaması dolayısıyla ilçedeki okul müdürleriyle bir araya geldi.

Fatih Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi toplantı salonunda düzenlenen toplantıda konuşan Temür, okullardaki öğretmenlerin, yönetim kadrosunun bir bütün olduğunu ve herkesin bir işinin olduğunu ifade etti.

Her okul müdürünün okulunun kaptanı olduğunu kaydeden Temür, sözlerine şöyle devam etti:

"Kimimizin gemisi büyük, kimisinin gemisi küçük ama içinde taşıdığınız yük çok ağır. Çok kıymetli, çok değerli. İnsan taşıyoruz. Öğrenci taşıyoruz. Bilgi yaşıyoruz. Geleceği taşıyoruz ve geleceği şekillendiriyoruz. Öğretmenlerin elindeki güç hiç kimsede yok. Öğretmenleri, bir fabrika olarak düşünürsek, sizin ürettiğiniz ürününüz, kaliteli olursa, ne kadar değerli olursa, geleceğe yönelik o kadar olumsuzluklar ortadan kalkmış olur.

Önce biz, birbirimizin kıymetini bileceğiz. Ben bu kıymeti biliyorum. Ben sizlere inanıyorum ve güveniyorum. Özel okulların müdürlerini de davet ettik bilindiği gibi aramızdalar. Onların görüşlerine de yer verelim bizlerle paylaşacakları fikir ve görüşleri vardır. Bunları da değerlendiririz. Öğrencilerimiz geleceğe tam donanımlı ve bilgili yetiştirelim ki, gelecek onlarla daha güzel şekillensin."

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.