ak

Başkan, şampiyon takımla bir araya geldi

19.06.2019 - 15:48, Güncelleme: 19.06.2019 - 15:48
 

Başkan, şampiyon takımla bir araya geldi

Sivas Belediyespor Kulüp Başkanı Harun Budaklı, geçtiğimiz günlerde Erzincan'da yapılan futbol U14 grup final müsabakalarında grup şampiyonu olan Sivas...

Sivas Belediyespor Kulüp Başkanı Harun Budaklı, geçtiğimiz günlerde Erzincan'da yapılan futbol U14 grup final müsabakalarında grup şampiyonu olan Sivas Belediyespor U14 takımı antrenör ve futbolcuları onuruna akşam yemeği verdi.Kentte bir restoranda düzenlenen yemeğe Sivas Belediyespor Kulüp Başkanı Harun Budaklı, Alt Yapı Sorumlusu Nedim Turgut, U14 takımı antrenörü Rüştü Özbilum ve U14 takımı futbolcuları katıldı.Yemekte konuşan Sivas Belediyespor Kulübü Başkanı Harun Budaklı, U14 takımının şampiyon olması sebebiyle memnuniyetini belirterek, teknik heyeti ve futbolcuları tebrik etti. Başkan Budaklı; "Sivas Belediyespor U14 takımımız bizleri gururlandırdı. Teknik heyeti ve futbolcuları tebrik ediyorum. Sivas Belediyespor Kulübü olarak alt yapıya önem veriyoruz. Sivas'tan profesyonel takımlara oyuncu kazandırmayı ümit ediyoruz" ifadesini kullandı.Program günün anısına toplu hatıra fotoğrafı çekimi ile sona erdi.
Sivas Belediyespor Kulüp Başkanı Harun Budaklı, geçtiğimiz günlerde Erzincan'da yapılan futbol U14 grup final müsabakalarında grup şampiyonu olan Sivas...
Sivas Belediyespor Kulüp Başkanı Harun Budaklı, geçtiğimiz günlerde Erzincan'da yapılan futbol U14 grup final müsabakalarında grup şampiyonu olan Sivas Belediyespor U14 takımı antrenör ve futbolcuları onuruna akşam yemeği verdi.

Kentte bir restoranda düzenlenen yemeğe Sivas Belediyespor Kulüp Başkanı Harun Budaklı, Alt Yapı Sorumlusu Nedim Turgut, U14 takımı antrenörü Rüştü Özbilum ve U14 takımı futbolcuları katıldı.

Yemekte konuşan Sivas Belediyespor Kulübü Başkanı Harun Budaklı, U14 takımının şampiyon olması sebebiyle memnuniyetini belirterek, teknik heyeti ve futbolcuları tebrik etti. Başkan Budaklı; "Sivas Belediyespor U14 takımımız bizleri gururlandırdı. Teknik heyeti ve futbolcuları tebrik ediyorum. Sivas Belediyespor Kulübü olarak alt yapıya önem veriyoruz. Sivas'tan profesyonel takımlara oyuncu kazandırmayı ümit ediyoruz" ifadesini kullandı.

Program günün anısına toplu hatıra fotoğrafı çekimi ile sona erdi.

Başkan, şampiyon takımla bir araya geldi

Başkan, şampiyon takımla bir araya geldi

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.