ak

Babaoğlu, Beyşehir'de Yatırımları İnceledi

06.09.2017 - 10:03, Güncelleme: 06.09.2017 - 10:03
 

Babaoğlu, Beyşehir'de Yatırımları İnceledi

KONYA (AA) - AK Parti Konya Milletvekili Mehmet Babaoğlu, Beyşehir’de yapımı devam eden bazı yatırımları inceledi.Babaoğlu, Beyşehir'de yapımı devam...

KONYA (AA) - AK Parti Konya Milletvekili Mehmet Babaoğlu, Beyşehir’de yapımı devam eden bazı yatırımları inceledi.Babaoğlu, Beyşehir'de yapımı devam eden yeni devlet hastanesi ile adliye sarayı binalarında incelemeler yaparak, yetkililerden bilgi aldı. İncelemelerinin ardından gazetecilere açıklamalarda bulunan Babaoğlu, Beyşehir'in Türkiye’nin en büyük devlet hastanelerinden birisine kavuşmak üzere olduğunu, hastanenin bu yıl sonuna doğru hizmete girmesini beklediklerini ifade etti. Babaoğlu, aynı şekilde adliye binasının inşaatının da hızla yükseldiğini dile getirerek, şunları kaydetti: "Modern ve kullanışlı bir bina olacak. Türkiye’nin en gözde ilçelerinden birisi olan Beyşehir’in 2023 vizyonunu ortaya koyma yolunda, AK Parti İlçe Başkanlığımız, Beyşehir Belediye Başkanımız ve milletvekilleri olarak gece gündüz demeden hep beraber çalışıyoruz."Kurban Bayramı dolayısıyla bazı mahalleleri ziyaret ettiklerini ve bu gezileri sürdürdüklerini de belirten Babaoğlu, "Hem bayramlaşıyoruz hem de vatandaşlarımızın taleplerini alıyoruz. 15 Eylül’e kadar inşallah Konya’nın tüm ilçelerini, merkez dışında kalan mahallelerini, yani eski köy ve beldelerini milletvekilleri olarak gezmiş olacağız. Bu kapsamda her yere ulaşmayı hedefliyoruz. Sadece seçimden seçime değil, her zaman milletimizin yanında olmaya gayret gösteriyoruz." diye konuştu. Babaoğlu'na, ziyaret ve incelemelerinde Beyşehir Belediye Başkanı Murat Özaltun ve AK Parti İlçe Başkanı Mustafa Şenol eşlik etti.
KONYA (AA) - AK Parti Konya Milletvekili Mehmet Babaoğlu, Beyşehir’de yapımı devam eden bazı yatırımları inceledi.Babaoğlu, Beyşehir'de yapımı devam...

KONYA (AA) - AK Parti Konya Milletvekili Mehmet Babaoğlu, Beyşehir’de yapımı devam eden bazı yatırımları inceledi.

Babaoğlu, Beyşehir'de yapımı devam eden yeni devlet hastanesi ile adliye sarayı binalarında incelemeler yaparak, yetkililerden bilgi aldı.

İncelemelerinin ardından gazetecilere açıklamalarda bulunan Babaoğlu, Beyşehir'in Türkiye’nin en büyük devlet hastanelerinden birisine kavuşmak üzere olduğunu, hastanenin bu yıl sonuna doğru hizmete girmesini beklediklerini ifade etti.

Babaoğlu, aynı şekilde adliye binasının inşaatının da hızla yükseldiğini dile getirerek, şunları kaydetti:

"Modern ve kullanışlı bir bina olacak. Türkiye’nin en gözde ilçelerinden birisi olan Beyşehir’in 2023 vizyonunu ortaya koyma yolunda, AK Parti İlçe Başkanlığımız, Beyşehir Belediye Başkanımız ve milletvekilleri olarak gece gündüz demeden hep beraber çalışıyoruz."

Kurban Bayramı dolayısıyla bazı mahalleleri ziyaret ettiklerini ve bu gezileri sürdürdüklerini de belirten Babaoğlu, "Hem bayramlaşıyoruz hem de vatandaşlarımızın taleplerini alıyoruz. 15 Eylül’e kadar inşallah Konya’nın tüm ilçelerini, merkez dışında kalan mahallelerini, yani eski köy ve beldelerini milletvekilleri olarak gezmiş olacağız. Bu kapsamda her yere ulaşmayı hedefliyoruz. Sadece seçimden seçime değil, her zaman milletimizin yanında olmaya gayret gösteriyoruz." diye konuştu.

Babaoğlu'na, ziyaret ve incelemelerinde Beyşehir Belediye Başkanı Murat Özaltun ve AK Parti İlçe Başkanı Mustafa Şenol eşlik etti.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.