Yozgat'ta 2 Bin 915 Kişi Sigarayı Bırakmak İçin Müracaat Etti
09.02.2019 - 12:13, Güncelleme:
09.02.2019 - 12:13
Yozgat'ta 2 Bin 915 Kişi Sigarayı Bırakmak İçin Müracaat Etti
YOZGAT (AA) - Yozgat'ta 2018'de sigarayı bırakma polikliniğine 2 bin 915 kişi müracaat etti. Yozgat Sağlık Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamada,...
YOZGAT (AA) - Yozgat'ta 2018'de sigarayı bırakma polikliniğine 2 bin 915 kişi müracaat etti. Yozgat Sağlık Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamada, Kanser Erken Teşhis, Tarama ve Eğitim Merkezi (KETEM), bünyesinde faaliyet gösteren Sigara Bırakma Polikliniğine 2018 yılı içerisinde 2 bin 915 kişinin müracaat ettiği bildirildi. Açıklamada, 2 bin 887 kişiye sigarayı bırakması için ilaç tedavisi uygulandığı, 28 kişiye de danışmanlık hizmeti verildiğini belirtilerek, 398 vatandaşın sigarayı bıraktığı kaydedildi.
YOZGAT (AA) - Yozgat'ta 2018'de sigarayı bırakma polikliniğine 2 bin 915 kişi müracaat etti. Yozgat Sağlık Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamada,...
YOZGAT (AA) - Yozgat'ta 2018'de sigarayı bırakma polikliniğine 2 bin 915 kişi müracaat etti.
Yozgat Sağlık Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamada, Kanser Erken Teşhis, Tarama ve Eğitim Merkezi (KETEM), bünyesinde faaliyet gösteren Sigara Bırakma Polikliniğine 2018 yılı içerisinde 2 bin 915 kişinin müracaat ettiği bildirildi.
Açıklamada, 2 bin 887 kişiye sigarayı bırakması için ilaç tedavisi uygulandığı, 28 kişiye de danışmanlık hizmeti verildiğini belirtilerek, 398 vatandaşın sigarayı bıraktığı kaydedildi.
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.









