ak

Üniversite Öğrencilerinden "Rölyef" Sergisi

06.04.2017 - 18:38, Güncelleme: 06.04.2017 - 18:38
 

Üniversite Öğrencilerinden "Rölyef" Sergisi

ANKARA (AA) - Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi (AYBÜ) Çubuk Sağlık Hizmetleri Yüksek Okulu öğrencileri tarafından "kağıt rölyef" sergisi açıldı.AYBÜ...

ANKARA (AA) - Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi (AYBÜ) Çubuk Sağlık Hizmetleri Yüksek Okulu öğrencileri tarafından "kağıt rölyef" sergisi açıldı.AYBÜ Çubuk Merkez Yerleşkesinde bir hafta açık kalacak sergide, kursiyerler tarafından yapılan 3 boyutlu kağıt rölyef atölye çalışmaları yer alıyor.Sağlık Hizmetleri Yüksek Okulu Müdürü Prof. Dr. Aytunç Ateş, serginin açılında yaptığı konuşmada, öğrencilerin boş zamanlarını sanatla değerlendirmesi için açılan kursta ciddi bir emek sarf edildiğini söyledi.Serginin açılmasında emeği geçenlere teşekkür eden Ateş, "Öğrencilerimizin burada nakış gibi ince ince dokuyarak yapmış oldukları eserlerden oluşan sergiyi açmaktan dolayı çok mutlu olduğumuzu belirmek istiyorum. Gerçekten çok uğraş verdiler, ciddi emekler verdiler. Bizde böylesine istekli olan bu kardeşlerimize elimizden geldiğince imkan verdik." diye konuştu. İlçe Halk Eğitim Merkezi usta öğreticisi ve kurs eğitmeni Saliha Demir de kursa katılan 12 öğrencinin yaptığı 25 çalışmanın sergilendiğini belirtti.Serginin açılışına ilçe Halk Eğitim Müdür Yardımcıları Müslim Güzil ve Mehmet Haliloğlu, öğretim görevlileri ve öğrenciler katıldı.
ANKARA (AA) - Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi (AYBÜ) Çubuk Sağlık Hizmetleri Yüksek Okulu öğrencileri tarafından "kağıt rölyef" sergisi açıldı.AYBÜ...

ANKARA (AA) - Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi (AYBÜ) Çubuk Sağlık Hizmetleri Yüksek Okulu öğrencileri tarafından "kağıt rölyef" sergisi açıldı.

AYBÜ Çubuk Merkez Yerleşkesinde bir hafta açık kalacak sergide, kursiyerler tarafından yapılan 3 boyutlu kağıt rölyef atölye çalışmaları yer alıyor.

Sağlık Hizmetleri Yüksek Okulu Müdürü Prof. Dr. Aytunç Ateş, serginin açılında yaptığı konuşmada, öğrencilerin boş zamanlarını sanatla değerlendirmesi için açılan kursta ciddi bir emek sarf edildiğini söyledi.

Serginin açılmasında emeği geçenlere teşekkür eden Ateş, "Öğrencilerimizin burada nakış gibi ince ince dokuyarak yapmış oldukları eserlerden oluşan sergiyi açmaktan dolayı çok mutlu olduğumuzu belirmek istiyorum. Gerçekten çok uğraş verdiler, ciddi emekler verdiler. Bizde böylesine istekli olan bu kardeşlerimize elimizden geldiğince imkan verdik." diye konuştu.

İlçe Halk Eğitim Merkezi usta öğreticisi ve kurs eğitmeni Saliha Demir de kursa katılan 12 öğrencinin yaptığı 25 çalışmanın sergilendiğini belirtti.

Serginin açılışına ilçe Halk Eğitim Müdür Yardımcıları Müslim Güzil ve Mehmet Haliloğlu, öğretim görevlileri ve öğrenciler katıldı.


Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.