Türkiye Basketbol 1. Ligi Play-off
- Yarı final serisi dördüncü maçında OGM Ormanspor, deplasmanda Konyaspor'u 68-63 yenerek 2-2 eşitliği sağladı
İSTANBUL (AA) - Türkiye Basketbol 1. Ligi play-off yarı final dördüncü maçında OGM Ormanspor, Konyaspor'u deplasmanda 68-63 mağlup ederek seride durumu 2-2 yaptı.Selçuklu Belediyesi Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmanın ilk yarısını 30-29 önde geçen OGM Ormanspor, müsabakayı da 68-63 kazandı.İki takım arasıda serinin beşinci ve son maçı 31 Mayıs Cuma günü saat 16.00'da oynanacak. M. Sait Zarifoğlu Spor Salonu'nda yapılacak karşılaşmayı kazanacak ekip, finale yükselecek.
- Yarı final serisi dördüncü maçında OGM Ormanspor, deplasmanda Konyaspor'u 68-63 yenerek 2-2 eşitliği sağladı
İSTANBUL (AA) - Türkiye Basketbol 1. Ligi play-off yarı final dördüncü maçında OGM Ormanspor, Konyaspor'u deplasmanda 68-63 mağlup ederek seride durumu 2-2 yaptı.
Selçuklu Belediyesi Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmanın ilk yarısını 30-29 önde geçen OGM Ormanspor, müsabakayı da 68-63 kazandı.
İki takım arasıda serinin beşinci ve son maçı 31 Mayıs Cuma günü saat 16.00'da oynanacak. M. Sait Zarifoğlu Spor Salonu'nda yapılacak karşılaşmayı kazanacak ekip, finale yükselecek.
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.









