Türkiye Basketbol 1. Ligi Play-off
- Konyaspor yarı finale yükseldi
İSTANBUL (AA) - Türkiye Basketbol 1. Ligi'nde play-off çeyrek final serisinde 2 karşılaşma yapıldı.Düzce Belediyespor karşısında seride durumu 2-0'a getiren Konyaspor play-off yarı finaline yükseldi. Mamak Belediyesi Yeni Mamakspor-OGM Ormanspor eşleşmesinde ise seride durum 1-1'e geldi. Bugün oynanan maçlarda alınan sonuçlar şöyle:Mamak Belediyesi Yeni Mamakspor-OGM Ormanspor: 53-64 (1-1)Konyaspor-Düzce Belediyespor: 68-62 (2-0)
- Konyaspor yarı finale yükseldi
İSTANBUL (AA) - Türkiye Basketbol 1. Ligi'nde play-off çeyrek final serisinde 2 karşılaşma yapıldı.
Düzce Belediyespor karşısında seride durumu 2-0'a getiren Konyaspor play-off yarı finaline yükseldi. Mamak Belediyesi Yeni Mamakspor-OGM Ormanspor eşleşmesinde ise seride durum 1-1'e geldi.
Bugün oynanan maçlarda alınan sonuçlar şöyle:
Mamak Belediyesi Yeni Mamakspor-OGM Ormanspor: 53-64 (1-1)
Konyaspor-Düzce Belediyespor: 68-62 (2-0)
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.









