ak

Türkeş'in Vefatının 20. Yılı

05.04.2017 - 11:13, Güncelleme: 05.04.2017 - 11:13
 

Türkeş'in Vefatının 20. Yılı

Alparslan Türkeş'in vefatının 20. yılı dolayısıyla Şarkışla ve Gürün ilçelerinde mevlit okutuldu

SİVAS (AA) - MHP'nin Kurucu Genel Başkanı Alparslan Türkeş, vefatının 20. yılında Sivas'ın Şarkışla ve Gürün ilçelerinde anıldı.Şarkışla'da Türkeş'in vefatının 20. yılı dolayısıyla Eski Sanayi Camisi'nde mevlit programı düzenlendi. Programa, Şarkışla Belediye Başkanı Ahmet Turgay Oğuz, MHP İlçe Başkanı Hasan Tekmen, Büyük Birlik Partisi İlçe Başkanı Halil Kavlak, Ülkü Ocakları İlçe Başkanı Dursun Yıldırım ve çok sayıda vatandaş katıldı. Mevlidin ardından cami çıkışında vatandaşlara kek ve meşrubat dağıtıldı. - GürünAlparslan Türkeş, Gürün ilçesinde de anıldı. Türkeş için MHP Gürün İlçe Başkanlığı ve Gürün Ülkü Ocakları tarafından Ulu Cami'de mevlit programı düzenlendi.Programa, Belediye Başkanı Nami Çiftçi, MHP Gürün İlçe Başkanı Abdullah Çiftçi, partililer ve vatandaşlar katıldı.Cami çıkışında açıklama yapan Çiftçi, "Ömrünü milletine hizmet ve Türk dünyasının birlik ve beraberliği mücadelesiyle geçiren milliyetçi hareketin efsanevi lideri Başbuğ Alparslan Türkeş'i vefatının 20. yılında özlemle ve saygıyla anıyoruz." dedi. Cami çıkışında vatandaşlara şeker ve lokum dağıtıldı.
Alparslan Türkeş'in vefatının 20. yılı dolayısıyla Şarkışla ve Gürün ilçelerinde mevlit okutuldu

SİVAS (AA) - MHP'nin Kurucu Genel Başkanı Alparslan Türkeş, vefatının 20. yılında Sivas'ın Şarkışla ve Gürün ilçelerinde anıldı.

Şarkışla'da Türkeş'in vefatının 20. yılı dolayısıyla Eski Sanayi Camisi'nde mevlit programı düzenlendi.

Programa, Şarkışla Belediye Başkanı Ahmet Turgay Oğuz, MHP İlçe Başkanı Hasan Tekmen, Büyük Birlik Partisi İlçe Başkanı Halil Kavlak, Ülkü Ocakları İlçe Başkanı Dursun Yıldırım ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Mevlidin ardından cami çıkışında vatandaşlara kek ve meşrubat dağıtıldı.

- Gürün

Alparslan Türkeş, Gürün ilçesinde de anıldı.

Türkeş için MHP Gürün İlçe Başkanlığı ve Gürün Ülkü Ocakları tarafından Ulu Cami'de mevlit programı düzenlendi.

Programa, Belediye Başkanı Nami Çiftçi, MHP Gürün İlçe Başkanı Abdullah Çiftçi, partililer ve vatandaşlar katıldı.

Cami çıkışında açıklama yapan Çiftçi, "Ömrünü milletine hizmet ve Türk dünyasının birlik ve beraberliği mücadelesiyle geçiren milliyetçi hareketin efsanevi lideri Başbuğ Alparslan Türkeş'i vefatının 20. yılında özlemle ve saygıyla anıyoruz." dedi.

Cami çıkışında vatandaşlara şeker ve lokum dağıtıldı.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.