Türk Polis Teşkilatının Kuruluşunun 172. Yılı
Eskişehir Valisi Çelik, mesaj yayımladı
Eskişehir Valisi Çelik, mesaj yayımladı
ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir Valisi Azmi Çelik, Türk Polis Teşkilatının kuruluşunun 172. yılı dolayısıyla mesaj yayımladı.
Çelik, mesajında, görevini vatan ve millet sevdasıyla, fedakarca, büyük bir sorumluluk içinde anayasa ve yasalara bağlılıkla yürüten polis teşkilatının, gücünü yasalardan, halkın güven ve desteğinden aldığını bildirdi.
Polis teşkilatının gelişen, değişen teknolojiye ve çağın gereklerine her zaman uyum içinde kendini geliştirerek yenilediğini belirten Çelik, şunları kaydetti:
"Bir yandan organize suçlar, bir yandan da hukuk dışı örgütlenmelerle ve ülkemizin bölünmez bütünlüğüne göz diken terör örgütleri ile hızlı ve etkin mücadelesini kararlılıkla sürdürmektedir. Binlerce yıldır bu topraklar üzerinde barış, kardeşlik ve huzur içinde yaşayan vatandaşlarımızın güvenliğinin sağlanmasında, bu güne kadar hiçbir tehdide boyun eğmeden hukukun çizdiği sınırlar içinde görevini yerine getiren kahraman polisimizin, bugün olduğu gibi bundan sonra da üstlendiği bu zorlu ve kutsal görevi, yetişmiş insan gücü ve yüksek donanımıyla başarıyla yerine getireceğine yürekten inanıyorum. Eskişehir’de toplumun huzuru ve barışın sürdürülmesinde, emniyet ve asayişin sağlanmasında, kanun ve kurallara uymayı davranış biçimi haline getirmiş Eskişehir halkının da önemli rolü vardır. Bu nedenle herkese teşekkür ederim."
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.









