ak

Suşehri'nde Arama Ve Kurtarma Derneği Kuruldu

03.04.2017 - 10:43, Güncelleme: 03.04.2017 - 10:43
 

Suşehri'nde Arama Ve Kurtarma Derneği Kuruldu

SİVAS (AA) - Suşehri ilçesinde, Belediye Başkanlığı öncülüğünde Arama ve Kurtarma Derneği (SUKUT) kuruldu.Belediye Konferans Salonu'nda gerçekleştirilen...

SİVAS (AA) - Suşehri ilçesinde, Belediye Başkanlığı öncülüğünde Arama ve Kurtarma Derneği (SUKUT) kuruldu.Belediye Konferans Salonu'nda gerçekleştirilen Derneğin ilk genel kurulu saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı.Divan Başkanlığının oluşturulmasının ardından yapılan açık oylamada Dernek Başkanlığına Suşehri Belediyesi İtfaiye Amiri Yalçın Kırılmaz seçildi.Derneğin, çalışmaları hakkında bilgi veren Kırılmaz, "Özellikle Kelkit Vadisi'nde bulunan ilçelerin illere olan uzaklığı nedeniyle bölgede arama kurtarma derneğine ihtiyaç vardı. Suşehri Belediye Başkanı Fazlı Yüksel'in direktifleri doğrultusunda derneğimizi kurmuş bulunuyoruz. Amacımız yalnız Suşehri değil, Kelkit Vadisi'ne ve tüm insanlığa hizmet etmektir. SUKUT adı altında gönüllü üyelerimizden oluşacak derneğimiz, arkadaşlarımıza vereceğimiz eğitimler sayesinde devamlı hazır kıta olarak beklemede olacak." diye konuştu.Dernek üyeleri içinde 3 dalgıç ve bir profesyonel dağcı olduğunu kaydeden Kırılmaz, ilçede açılacak dalgıç kursu ve dağcılık kursuyla bu sayıyı arttırmayı hedeflediklerini belirtti.Derneğin malzeme ve donanıma ihtiyacı olduğunu da dile getiren Kırılmaz, bu konuda tüm iş adamlarının derneğe destek vermelerini istedi.
SİVAS (AA) - Suşehri ilçesinde, Belediye Başkanlığı öncülüğünde Arama ve Kurtarma Derneği (SUKUT) kuruldu.Belediye Konferans Salonu'nda gerçekleştirilen...

SİVAS (AA) - Suşehri ilçesinde, Belediye Başkanlığı öncülüğünde Arama ve Kurtarma Derneği (SUKUT) kuruldu.

Belediye Konferans Salonu'nda gerçekleştirilen Derneğin ilk genel kurulu saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı.

Divan Başkanlığının oluşturulmasının ardından yapılan açık oylamada Dernek Başkanlığına Suşehri Belediyesi İtfaiye Amiri Yalçın Kırılmaz seçildi.

Derneğin, çalışmaları hakkında bilgi veren Kırılmaz, "Özellikle Kelkit Vadisi'nde bulunan ilçelerin illere olan uzaklığı nedeniyle bölgede arama kurtarma derneğine ihtiyaç vardı. Suşehri Belediye Başkanı Fazlı Yüksel'in direktifleri doğrultusunda derneğimizi kurmuş bulunuyoruz. Amacımız yalnız Suşehri değil, Kelkit Vadisi'ne ve tüm insanlığa hizmet etmektir. SUKUT adı altında gönüllü üyelerimizden oluşacak derneğimiz, arkadaşlarımıza vereceğimiz eğitimler sayesinde devamlı hazır kıta olarak beklemede olacak." diye konuştu.

Dernek üyeleri içinde 3 dalgıç ve bir profesyonel dağcı olduğunu kaydeden Kırılmaz, ilçede açılacak dalgıç kursu ve dağcılık kursuyla bu sayıyı arttırmayı hedeflediklerini belirtti.

Derneğin malzeme ve donanıma ihtiyacı olduğunu da dile getiren Kırılmaz, bu konuda tüm iş adamlarının derneğe destek vermelerini istedi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.