ak

Süper Lig'e "Sessizce" Çıktılar

02.04.2017 - 16:03, Güncelleme: 02.04.2017 - 16:03
 

Süper Lig'e "Sessizce" Çıktılar

Adıyaman Belediyesi İşitme Engelliler Futbol Takımı, Spor Toto 1. Lig 3. Grup'ta son maçında şampiyonluğunu ilan ederek, Süper Lig'e çıkmaya hak kazandı

ADIYAMAN (AA) - Spor Toto 1. Lig 3. Grup'ta mücadele eden Adıyaman Belediyesi İşitme Engelliler Futbol Takımı, kendi evinde ağırladığı Niğde Sağırspor Engelliler Futbol Takımı'nı 3-0 yenerek Süper Lig'e yükseldi.Niğde Sağırspor Engelliler'i 3-0'lık skorla yenen Adıyaman Belediyesi İşitme Engelliler, 2017-2018 futbol sezonunda Süper Lig'de mücadele etmeye hak kazandı.Galibiyetin ardından büyük sevinç yaşayan Adıyaman Belediyesi İşitme Engelliler Futbol Takımı oyuncuları, taraftarlarla şampiyonluğu kutladı.Maçı izlemeye gelen AK Parti Adıyaman Milletvekili Adnan Boynukara, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Adıyaman Belediyesi İşitme Engelliler Futbol Takımı'nı başarıları dolayısıyla tebrik etti. Şampiyonlukta emeği geçenleri kutlayan Boynukara, "Niğde Sağırspor Engelliler Futbol Takımı ile berabere kalınsaydı ligdeki 3'üncü takım şampiyon olacaktı. Dolayısıyla tam anlamıyla bir final maçıydı. Adıyaman Belediyesi İşitme Engelliler Futbol Takımını tebrik ediyorum. Takıma Süper Lig'de başarılar dilerim." dedi.Adıyaman Belediye Başkanı Hüsrev Kutlu ise futbolcularla gurur duyduklarını vurgulayarak, "İnşallah takımdan Süper Lig'de de üstün başarılar bekliyoruz. Belediye olarak her zaman yanlarındayız. Şampiyonlukları Adıyaman'a hayırlı olsun." diye konuştu.Adıyaman Belediyesi İşitme Engelliler Futbol Takımı Başkanı Mahmut Zafer Taştan da gelecek sezon da hedeflerinin Süper Lig'de başarılı olarak Avrupa kupalarına gitmek olduğunu kaydetti.
Adıyaman Belediyesi İşitme Engelliler Futbol Takımı, Spor Toto 1. Lig 3. Grup'ta son maçında şampiyonluğunu ilan ederek, Süper Lig'e çıkmaya hak kazandı


ADIYAMAN (AA) - Spor Toto 1. Lig 3. Grup'ta mücadele eden Adıyaman Belediyesi İşitme Engelliler Futbol Takımı, kendi evinde ağırladığı Niğde Sağırspor Engelliler Futbol Takımı'nı 3-0 yenerek Süper Lig'e yükseldi.

Niğde Sağırspor Engelliler'i 3-0'lık skorla yenen Adıyaman Belediyesi İşitme Engelliler, 2017-2018 futbol sezonunda Süper Lig'de mücadele etmeye hak kazandı.

Galibiyetin ardından büyük sevinç yaşayan Adıyaman Belediyesi İşitme Engelliler Futbol Takımı oyuncuları, taraftarlarla şampiyonluğu kutladı.

Maçı izlemeye gelen AK Parti Adıyaman Milletvekili Adnan Boynukara, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Adıyaman Belediyesi İşitme Engelliler Futbol Takımı'nı başarıları dolayısıyla tebrik etti.

Şampiyonlukta emeği geçenleri kutlayan Boynukara, "Niğde Sağırspor Engelliler Futbol Takımı ile berabere kalınsaydı ligdeki 3'üncü takım şampiyon olacaktı. Dolayısıyla tam anlamıyla bir final maçıydı. Adıyaman Belediyesi İşitme Engelliler Futbol Takımını tebrik ediyorum. Takıma Süper Lig'de başarılar dilerim." dedi.

Adıyaman Belediye Başkanı Hüsrev Kutlu ise futbolcularla gurur duyduklarını vurgulayarak, "İnşallah takımdan Süper Lig'de de üstün başarılar bekliyoruz. Belediye olarak her zaman yanlarındayız. Şampiyonlukları Adıyaman'a hayırlı olsun." diye konuştu.

Adıyaman Belediyesi İşitme Engelliler Futbol Takımı Başkanı Mahmut Zafer Taştan da gelecek sezon da hedeflerinin Süper Lig'de başarılı olarak Avrupa kupalarına gitmek olduğunu kaydetti.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.