Sivasspor ile il protokolü dostluk maçı yaptı
Demir Grup Sivasspor yönetim kurulu üyeleri ve teknik heyetten oluşan takım, Sivas Valisi Salih Ayhan'ın da yer aldığı il protokolü ile dostluk maçında...
Demir Grup Sivasspor yönetim kurulu üyeleri ve teknik heyetten oluşan takım, Sivas Valisi Salih Ayhan'ın da yer aldığı il protokolü ile dostluk maçında karşılaştı.Sivasspor Vali Lütfullah Bilgin Tesisleri'nde oynanan maç renkli ve çekişmeli görüntülere sahne oldu. 25 dakikalık iki devre şeklinde oynanan mücadelede teknik direktör Hakan keleş ile Sivas Valisi Salih Ayhan attıkları gollerle maça damga vurdu. Beraberlikle sona eren mücadelenin ardından iki takım da birbirini tebrik etti.Dostluk maçını Başkan Mecnun Otyakmaz da takip etti.
Demir Grup Sivasspor yönetim kurulu üyeleri ve teknik heyetten oluşan takım, Sivas Valisi Salih Ayhan'ın da yer aldığı il protokolü ile dostluk maçında...
Demir Grup Sivasspor yönetim kurulu üyeleri ve teknik heyetten oluşan takım, Sivas Valisi Salih Ayhan'ın da yer aldığı il protokolü ile dostluk maçında karşılaştı.
Sivasspor Vali Lütfullah Bilgin Tesisleri'nde oynanan maç renkli ve çekişmeli görüntülere sahne oldu. 25 dakikalık iki devre şeklinde oynanan mücadelede teknik direktör Hakan keleş ile Sivas Valisi Salih Ayhan attıkları gollerle maça damga vurdu. Beraberlikle sona eren mücadelenin ardından iki takım da birbirini tebrik etti.
Dostluk maçını Başkan Mecnun Otyakmaz da takip etti.



Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.









