Seydişehir'de Öğrenciler Fidan Dikti
KONYA (AA) - Seydişehir İmam Hatip Ortaokulu öğrencileri, ağaçlandırma alanına fidan dikti. İlçe Milli Eğitim Müdürü Tahir Kibar, yaptığı açıklamada,...
KONYA (AA) - Seydişehir İmam Hatip Ortaokulu öğrencileri, ağaçlandırma alanına fidan dikti. İlçe Milli Eğitim Müdürü Tahir Kibar, yaptığı açıklamada, küçük yaşlarda ağaç sevgisinin kazandırılması gerektiğine dikkat çekerek, boş ağaçlandırma alanına 250 çam fidanı diktiklerini söyledi. Kibar, "Ağaç sevgisinin olduğu ilçelerde ormanlar gelişmiştir. Böyle bir organizasyona vesile olduğu için okul müdürü Ramazan Harmancı'ya teşekkür ederim." dedi.
KONYA (AA) - Seydişehir İmam Hatip Ortaokulu öğrencileri, ağaçlandırma alanına fidan dikti. İlçe Milli Eğitim Müdürü Tahir Kibar, yaptığı açıklamada,...
KONYA (AA) - Seydişehir İmam Hatip Ortaokulu öğrencileri, ağaçlandırma alanına fidan dikti.
İlçe Milli Eğitim Müdürü Tahir Kibar, yaptığı açıklamada, küçük yaşlarda ağaç sevgisinin kazandırılması gerektiğine dikkat çekerek, boş ağaçlandırma alanına 250 çam fidanı diktiklerini söyledi.
Kibar, "Ağaç sevgisinin olduğu ilçelerde ormanlar gelişmiştir. Böyle bir organizasyona vesile olduğu için okul müdürü Ramazan Harmancı'ya teşekkür ederim." dedi.
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.









