Şentop, Şampiyon Galatasaray'ı Kutladı
TBMM Başkanı Mustafa Şentop, Galatasaray'ın 2018-2019 Spor Toto Süper Ligi'ni şampiyon olarak tamamlaması dolayısıyla Başkan Mustafa Cengiz'i telefonla arayarak tebrik etti
ANKARA (AA) - TBMM Başkanı Mustafa Şentop, 2018-2019 Spor Toto Süper Ligi'ni şampiyon olarak tamamlayan Galatasaray'ı kutladı.TBMM Başkanlığından yapılan yazılı açıklamaya göre, Galatasaray Başkanı Mustafa Cengiz’i telefonla arayan Şentop, tebriklerini iletti.
TBMM Başkanı Mustafa Şentop, Galatasaray'ın 2018-2019 Spor Toto Süper Ligi'ni şampiyon olarak tamamlaması dolayısıyla Başkan Mustafa Cengiz'i telefonla arayarak tebrik etti
ANKARA (AA) - TBMM Başkanı Mustafa Şentop, 2018-2019 Spor Toto Süper Ligi'ni şampiyon olarak tamamlayan Galatasaray'ı kutladı.
TBMM Başkanlığından yapılan yazılı açıklamaya göre, Galatasaray Başkanı Mustafa Cengiz’i telefonla arayan Şentop, tebriklerini iletti.
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.









