ak

Polisten yolculara emniyet kemeri uyarısı

Siyaset 30.01.2018 - 15:43, Güncelleme: 30.01.2018 - 15:43
 

Polisten yolculara emniyet kemeri uyarısı

SİVAS Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, şehirlerarası otobüs terminalinden çıkış yapan otobüslerde yolculara...

SİVAS Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, şehirlerarası otobüs terminalinden çıkış yapan otobüslerde yolculara emniyet kemeri takmaları konusunda uyarılarda bulundu.Trafik Tescil Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, emniyet kemeri uygulamalarını artırdı. Bu kapsamda şehirlerarası otobüs terminalinde yapılan uygulamada yolcular emniyet kemeri takmaları konusunda uyarıldı. Emniyet kemeri takmamanın 108 lira cezasının olduğunu hatırlatan ekipler Türkiye'de meydana gelen trafik kazalarının yüzde 99'u sürücü hatalarından kaynaklandığını ve bu kazalar sonucunda insanların yaşamını yitirdiği veya sakat kaldığına dikkat çekti. Trafik kazalarında yaşanan ölümlerin ve yaralanmaların yüzde 44'ünü çarpışma anında emniyet kemeri takmayan sürücü ve yolcuların oluşturduğunu ifade eden ekipler, "Dünya Sağlık Örgütü'nün verilerine göre, emniyet kemeri kullanımı, kazalarda ölümleri yüzde 45, yaralanmaları ise yüzde 50 oranında azaltmaktadır. Bu nedenle yapılacak eğitim, denetim ve bilgilendirme ile ile ilimizde sürücü ve yolculara emniyet kemerini kullanma alışkanlığı kazandırılarak özellikle şehir içerisinde kullanma oranının artırılması hedeflenmektedir. Söz konusu hedeflerin gerçekleştirilmesi ve ağır kış koşullarında meydana gelen trafik kazaları sonucu ölüm ve ağır yaralanmaların önlenmesi amacıyla ilimiz genelinde yoğun şekilde emniyet kemeri denetimlerimiz devam edecektir" uyarısında bulundu.FOTOĞRAFLI
SİVAS Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, şehirlerarası otobüs terminalinden çıkış yapan otobüslerde yolculara...

SİVAS Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, şehirlerarası otobüs terminalinden çıkış yapan otobüslerde yolculara emniyet kemeri takmaları konusunda uyarılarda bulundu.

Trafik Tescil Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, emniyet kemeri uygulamalarını artırdı. Bu kapsamda şehirlerarası otobüs terminalinde yapılan uygulamada yolcular emniyet kemeri takmaları konusunda uyarıldı. Emniyet kemeri takmamanın 108 lira cezasının olduğunu hatırlatan ekipler Türkiye'de meydana gelen trafik kazalarının yüzde 99'u sürücü hatalarından kaynaklandığını ve bu kazalar sonucunda insanların yaşamını yitirdiği veya sakat kaldığına dikkat çekti. Trafik kazalarında yaşanan ölümlerin ve yaralanmaların yüzde 44'ünü çarpışma anında emniyet kemeri takmayan sürücü ve yolcuların oluşturduğunu ifade eden ekipler, "Dünya Sağlık Örgütü'nün verilerine göre, emniyet kemeri kullanımı, kazalarda ölümleri yüzde 45, yaralanmaları ise yüzde 50 oranında azaltmaktadır. Bu nedenle yapılacak eğitim, denetim ve bilgilendirme ile ile ilimizde sürücü ve yolculara emniyet kemerini kullanma alışkanlığı kazandırılarak özellikle şehir içerisinde kullanma oranının artırılması hedeflenmektedir. Söz konusu hedeflerin gerçekleştirilmesi ve ağır kış koşullarında meydana gelen trafik kazaları sonucu ölüm ve ağır yaralanmaların önlenmesi amacıyla ilimiz genelinde yoğun şekilde emniyet kemeri denetimlerimiz devam edecektir" uyarısında bulundu.

FOTOĞRAFLI

Polisten yolculara emniyet kemeri uyarısı

Polisten yolculara emniyet kemeri uyarısı

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.