Paris 2024 Olimpiyat Oyunları’nda milli badmintoncu Neslihan Yiğit Arın, J Grubu’nda oynadığı ilk maçta Japon rakibi Aya Ohori’ye 21-9 ve 21-7’lik setlerle 2-0 mağlup oldu.
Spor
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
28.07.2024 - 13:00, Güncelleme:
28.07.2024 - 12:51
Paris 2024 Olimpiyat Oyunları’nda milli badmintoncu Neslihan Yiğit Arın, J Grubu’nda oynadığı ilk maçta Japon rakibi Aya Ohori’ye 21-9 ve 21-7’lik setlerle 2-0 mağlup oldu.
Paris 2024 Olimpiyat Oyunları’nda milli badmintoncu Neslihan Yiğit Arın, J Grubu’nda oynadığı ilk maçta Japon rakibi Aya Ohori’ye 21-9 ve 21-7’lik setlerle 2-0 mağlup oldu.
Paris 2024 Olimpiyat Oyunları’nda milli badmintoncu Neslihan Yiğit Arın, J Grubu’nda oynadığı ilk maçta Japon rakibi Aya Ohori’ye 21-9 ve 21-7’lik setlerle 2-0 mağlup oldu.
Paris 2024 Olimpiyat Oyunları’nda milli badmintoncu Neslihan Yiğit Arın, J Grubu’nda oynadığı ilk maçta Japon rakibi Aya Ohori’ye 21-9 ve 21-7’lik setlerle 2-0 mağlup oldu.
Paris 2024 Olimpiyat Oyunları’nda milli badmintoncu Neslihan Yiğit Arın, J Grubu’nda oynadığı ilk maçta Japon rakibi Aya Ohori’ye 21-9 ve 21-7’lik setlerle 2-0 mağlup oldu.
İstanbul HABERİ
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.









