Niğde'de Karbonmonoksit Zehirlenmesi
NİĞDE (AA) - Niğde'de karbonmonoksit gazından zehirlenen 3 kişi tedavi altına alındı.Alınan bilgiye göre, Çiftlik ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit...
NİĞDE (AA) - Niğde'de karbonmonoksit gazından zehirlenen 3 kişi tedavi altına alındı.Alınan bilgiye göre, Çiftlik ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen A.G. (19), S.G. (25) ve Z.G. (1), yakınları tarafında Çiftlik Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne sevk edilen 3 kişinin durumunun iyi olduğu öğrenildi.
NİĞDE (AA) - Niğde'de karbonmonoksit gazından zehirlenen 3 kişi tedavi altına alındı.Alınan bilgiye göre, Çiftlik ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit...
NİĞDE (AA) - Niğde'de karbonmonoksit gazından zehirlenen 3 kişi tedavi altına alındı.
Alınan bilgiye göre, Çiftlik ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen A.G. (19), S.G. (25) ve Z.G. (1), yakınları tarafında Çiftlik Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne sevk edilen 3 kişinin durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.









