ak

Maçın Ardından

22.04.2017 - 22:23, Güncelleme: 22.04.2017 - 22:23
 

Maçın Ardından

Gençlerbirliği Teknik Direktörü Ümit Özat:- "Bizim üzüntümüz de mutluluğumuz da bir gün"- Kayserispor teknik sorumlusu Hakan Ertürk:- "Sergen hocamızın kararını yönetim kurulumuz değerlendirecek"

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği Teknik Direktörü Ümit Özat, Spor Toto Süper Lig'de Kayserispor'u 2-1 yendikleri maçta attıkları golleri antrenmanda çalıştıklarını söyledi.Karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamada bulunan Özat, "Attığımız golleri antrenmanda çalışmıştık. Gol ararken hücumcu sayımızı artırmayı düşünüyorduk. Konsantre kaybı yaşayacaklarını tahmin ediyorduk ve oldu, biz de değerlendirdik." dedi.Gençlerbirliği'nde hedeflerin büyüdüğünü aktaran Özat, "Hedef büyüyor ve bunun için daha fazla çalışmalıyız. Bundan sonra keyif almak istiyoruz. Bu psikoloji önemlidir. Futbolun doğrularını yapmaya çalışıyoruz. Biz teknik direktörlerin üzüntümüz de mutluluğumuz da bir gün. Yarından itibaren önümüzdeki maçın hazırlığına başlayacağız." diye konuştu.Gençlerbirliği Kulübü Başkanı Murat Cavcav da Kayserispor'dan kupa maçının rövanşını aldıklarını ifade etti.Kırmızı-siyahlı futbolcuların maçta iyi mücadele ettiğine vurgulayan Cavcav, "Soyunma odasında gönülden oyuncularımızı tebrik ettim. Önümüzde Trabzonspor maçımız var. Bu maç ve yukarı sıralar için arkadaşlarımın iyi mücadele edeceğinden şüphem yok." değerlendirmesinde bulundu.- Kayserispor cephesiKayserispor Teknik Sorumlusu Hakan Ertürk ise maçtan sonra istifa eden teknik direktörleri Sergen Yalçın ile ilgili değerlendirmeyi yönetim kurulunun yapacağını söyledi.Ertürk, Sergen Yalçın'ın istifasıyla ilgili soruyu, "Hocamızın inisiyatifidir. Böyle bir karar aldı ancak yönetim kurulumuz bunu değerlendirecek. Hocamızın takımızda emeği büyüktür." şeklinde yanıtladı.Karşılaşmanın kendileri açısından kötü geçtiğini aktaran Ertürk, "Kötü maç oldu. Yediğimiz golleri kendimiz hazırladık ve yenildik. Telafisi için mücadele edeceğiz." değerlendirmesinde bulundu.
Gençlerbirliği Teknik Direktörü Ümit Özat:- "Bizim üzüntümüz de mutluluğumuz da bir gün"- Kayserispor teknik sorumlusu Hakan Ertürk:- "Sergen hocamızın kararını yönetim kurulumuz değerlendirecek"


ANKARA (AA) - Gençlerbirliği Teknik Direktörü Ümit Özat, Spor Toto Süper Lig'de Kayserispor'u 2-1 yendikleri maçta attıkları golleri antrenmanda çalıştıklarını söyledi.

Karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamada bulunan Özat, "Attığımız golleri antrenmanda çalışmıştık. Gol ararken hücumcu sayımızı artırmayı düşünüyorduk. Konsantre kaybı yaşayacaklarını tahmin ediyorduk ve oldu, biz de değerlendirdik." dedi.

Gençlerbirliği'nde hedeflerin büyüdüğünü aktaran Özat, "Hedef büyüyor ve bunun için daha fazla çalışmalıyız. Bundan sonra keyif almak istiyoruz. Bu psikoloji önemlidir. Futbolun doğrularını yapmaya çalışıyoruz. Biz teknik direktörlerin üzüntümüz de mutluluğumuz da bir gün. Yarından itibaren önümüzdeki maçın hazırlığına başlayacağız." diye konuştu.

Gençlerbirliği Kulübü Başkanı Murat Cavcav da Kayserispor'dan kupa maçının rövanşını aldıklarını ifade etti.

Kırmızı-siyahlı futbolcuların maçta iyi mücadele ettiğine vurgulayan Cavcav, "Soyunma odasında gönülden oyuncularımızı tebrik ettim. Önümüzde Trabzonspor maçımız var. Bu maç ve yukarı sıralar için arkadaşlarımın iyi mücadele edeceğinden şüphem yok." değerlendirmesinde bulundu.


- Kayserispor cephesi


Kayserispor Teknik Sorumlusu Hakan Ertürk ise maçtan sonra istifa eden teknik direktörleri Sergen Yalçın ile ilgili değerlendirmeyi yönetim kurulunun yapacağını söyledi.

Ertürk, Sergen Yalçın'ın istifasıyla ilgili soruyu, "Hocamızın inisiyatifidir. Böyle bir karar aldı ancak yönetim kurulumuz bunu değerlendirecek. Hocamızın takımızda emeği büyüktür." şeklinde yanıtladı.

Karşılaşmanın kendileri açısından kötü geçtiğini aktaran Ertürk, "Kötü maç oldu. Yediğimiz golleri kendimiz hazırladık ve yenildik. Telafisi için mücadele edeceğiz." değerlendirmesinde bulundu.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.