ak

Köylülerden Su Tepkisi

24.02.2019 - 14:43, Güncelleme: 24.02.2019 - 14:43
 

Köylülerden Su Tepkisi

NİĞDE (AA) - Niğde'nin Çamardı ilçesinde köylüler, dağdan çıkarılan suyun ilçe merkezine götürülmek istenmesine tepki gösterdi.Çukurbağ, Demirkazık...

NİĞDE (AA) - Niğde'nin Çamardı ilçesinde köylüler, dağdan çıkarılan suyun ilçe merkezine götürülmek istenmesine tepki gösterdi.Çukurbağ, Demirkazık ve Pınarbaşı köylüleri, Ecemiş suyunun Çamardı ilçesine götürülmek istenmesine tepki göstermek amacıyla Niğde-Çamardı yolunda toplandı.Olay yerine sevk sevk edilen jandarma ekibi, yolu trafiğe kapatmak isteyen köylülere izin vermedi.Çamardı Kaymakamı Emrah Akduman da olay yerine gelerek, konuyla ilgili Vali Yılmaz Şimşek ile görüşeceğini ve devlet olarak her zaman yanlarında olduklarını söyledi.Akduman'ın ikna etmesinin ardından köylüler olaysız şekilde dağıldı. Köy sakinlerinden Mustafa Karadağ, gazetecilere yaptığı açıklamada, "Ecemiş suyunu Aksaray, Konya ve Niğde'ye taşımayı düşünüyorlar. Bu su 3 köyün sulama suyu. Başka su kaynağımız yok. Köylerimizin içme suyu bile yetersiz. Bu suyun yarısını Çamardı belediyesine içme suyu olarak vermek istiyorlar. Çamardı ilçesine bağlı 21 köy var. Gölet ve barajı olmayan tek köy bizim. Baraj ve gölet yapsınlar. Sonra fazla suyu alsınlar." diye konuştu.
NİĞDE (AA) - Niğde'nin Çamardı ilçesinde köylüler, dağdan çıkarılan suyun ilçe merkezine götürülmek istenmesine tepki gösterdi.Çukurbağ, Demirkazık...

NİĞDE (AA) - Niğde'nin Çamardı ilçesinde köylüler, dağdan çıkarılan suyun ilçe merkezine götürülmek istenmesine tepki gösterdi.

Çukurbağ, Demirkazık ve Pınarbaşı köylüleri, Ecemiş suyunun Çamardı ilçesine götürülmek istenmesine tepki göstermek amacıyla Niğde-Çamardı yolunda toplandı.

Olay yerine sevk sevk edilen jandarma ekibi, yolu trafiğe kapatmak isteyen köylülere izin vermedi.

Çamardı Kaymakamı Emrah Akduman da olay yerine gelerek, konuyla ilgili Vali Yılmaz Şimşek ile görüşeceğini ve devlet olarak her zaman yanlarında olduklarını söyledi.

Akduman'ın ikna etmesinin ardından köylüler olaysız şekilde dağıldı.

Köy sakinlerinden Mustafa Karadağ, gazetecilere yaptığı açıklamada, "Ecemiş suyunu Aksaray, Konya ve Niğde'ye taşımayı düşünüyorlar. Bu su 3 köyün sulama suyu. Başka su kaynağımız yok. Köylerimizin içme suyu bile yetersiz. Bu suyun yarısını Çamardı belediyesine içme suyu olarak vermek istiyorlar. Çamardı ilçesine bağlı 21 köy var. Gölet ve barajı olmayan tek köy bizim. Baraj ve gölet yapsınlar. Sonra fazla suyu alsınlar." diye konuştu.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.