ak

Köy Okulunun Masa Tenisi Başarısı

06.04.2017 - 10:18, Güncelleme: 06.04.2017 - 10:18
 

Köy Okulunun Masa Tenisi Başarısı

KIRŞEHİR (AA) - Kaman ilçesine bağlı Çağırkan köyündeki ortaokul öğrencilerinin Okullar Arası Küçük Kızlar Masa Tenisi İl Birinciliği müsabakalarında...

KIRŞEHİR (AA) - Kaman ilçesine bağlı Çağırkan köyündeki ortaokul öğrencilerinin Okullar Arası Küçük Kızlar Masa Tenisi İl Birinciliği müsabakalarında başarılı olarak bölge elemelerinde kenti temsil etmeye hak kazanması ilçede sevinçle karşılandı.Nevşehir'de yapılacak olan bölgesel elemelere katılmak için mücadele edecek olan Çağırkan Hacı Meşhude Yılmaz Ortaokulu öğrencileri, kaymakamlık ve diğer birimlerin yöneticileri tarafından tebrik edildi.Kaman Kaymakamı Murat Girgin, il birincisi olan Sinem Buhur, Melek Yaşar, Nisa Nur Pehlivan ve Tuğçe Haskılıç'a çeşitli hediyeler verdi.Öğrencilerin antrenörü Ersin Ekici, gazetecilere yaptığı açıklamada, köyde zor şartlarda hazırlık yapan öğrencilerinin masa tenisinde il birinciliğini elde etmelerinden dolayı mutlu olduğunu söyledi.Okul sporları faaliyet programı kapsamında düzenlenen turnuvada il birincileri çıkardıklarını belirten Ekici, şunları kaydetti:"Önce ilçemizde birinci olarak il seçmelerine katılmaya hak kazandık. Ardından il birinciliği turnuvasında takım olarak birinci olarak hem okulumuzu hem de ilçemizi gururla temsil ettik. Hedefimiz Nevşehir’de düzenlenecek bölgesel elemelerde yine birinci olarak bir köy okulunun kısıtlı imkanlarla neler başardığını herkese göstermek olacaktır. Bizlere her türlü imkanı sağlayanlara teşekkür ederim."
KIRŞEHİR (AA) - Kaman ilçesine bağlı Çağırkan köyündeki ortaokul öğrencilerinin Okullar Arası Küçük Kızlar Masa Tenisi İl Birinciliği müsabakalarında...

KIRŞEHİR (AA) - Kaman ilçesine bağlı Çağırkan köyündeki ortaokul öğrencilerinin Okullar Arası Küçük Kızlar Masa Tenisi İl Birinciliği müsabakalarında başarılı olarak bölge elemelerinde kenti temsil etmeye hak kazanması ilçede sevinçle karşılandı.

Nevşehir'de yapılacak olan bölgesel elemelere katılmak için mücadele edecek olan Çağırkan Hacı Meşhude Yılmaz Ortaokulu öğrencileri, kaymakamlık ve diğer birimlerin yöneticileri tarafından tebrik edildi.

Kaman Kaymakamı Murat Girgin, il birincisi olan Sinem Buhur, Melek Yaşar, Nisa Nur Pehlivan ve Tuğçe Haskılıç'a çeşitli hediyeler verdi.

Öğrencilerin antrenörü Ersin Ekici, gazetecilere yaptığı açıklamada, köyde zor şartlarda hazırlık yapan öğrencilerinin masa tenisinde il birinciliğini elde etmelerinden dolayı mutlu olduğunu söyledi.

Okul sporları faaliyet programı kapsamında düzenlenen turnuvada il birincileri çıkardıklarını belirten Ekici, şunları kaydetti:

"Önce ilçemizde birinci olarak il seçmelerine katılmaya hak kazandık. Ardından il birinciliği turnuvasında takım olarak birinci olarak hem okulumuzu hem de ilçemizi gururla temsil ettik. Hedefimiz Nevşehir’de düzenlenecek bölgesel elemelerde yine birinci olarak bir köy okulunun kısıtlı imkanlarla neler başardığını herkese göstermek olacaktır. Bizlere her türlü imkanı sağlayanlara teşekkür ederim."

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.