ak

Konuk'tan Beyşehir Belediyesine Ziyaret

05.04.2017 - 10:18, Güncelleme: 05.04.2017 - 10:18
 

Konuk'tan Beyşehir Belediyesine Ziyaret

KONYA (AA) - Beyşehir İlçe Milli Eğitim Müdürü Musa Konuk, Beyşehir Belediye Başkanı Murat Özaltun'u makamında ziyaret etti.Konuk, Özaltun'a İlçe...

KONYA (AA) - Beyşehir İlçe Milli Eğitim Müdürü Musa Konuk, Beyşehir Belediye Başkanı Murat Özaltun'u makamında ziyaret etti.Konuk, Özaltun'a İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne bugüne kadar verilen destek ve katkılardan ötürü eğitim camiası adına teşekkür ederek bir plaket takdim etti.Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Özaltun, Beyşehir Belediyesi olarak tüm kurumlarla birlikte işbirliği ve koordine içinde hareket ederek ilçe geneline hizmet götürmenin gayreti içinde olduklarını söyledi. Bir süre önce İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ile Beyşehir Belediyesi arasında imzalanan işbirliği protokolünü hatırlatan Özaltun, şunları kaydetti:"Bu kapsamda belediyenin imkanlarını elverdiği ölçüde eğitim kurumları için seferber ettik. İlçeye bağlı 67 mahalledeki farklı okulların bahçelerinin güzelleştirilmesi adına çalışma yaptık. Öğrencilerin kullandığı alanlara bank ve kamelyalar yerleştirerek, onların daha iyi ve sağlıklı ortamlarda eğitim görmesini sağlamayı amaçladık. İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüzün başarılı çalışmaları sayesinde şu anda ilçemiz gerçekten eğitim noktasında altın çağını yaşıyor. Bu durumdan ziyadesiyle çok mutluyuz ve eğitim camiamızla gurur duyuyoruz."
KONYA (AA) - Beyşehir İlçe Milli Eğitim Müdürü Musa Konuk, Beyşehir Belediye Başkanı Murat Özaltun'u makamında ziyaret etti.Konuk, Özaltun'a İlçe...

KONYA (AA) - Beyşehir İlçe Milli Eğitim Müdürü Musa Konuk, Beyşehir Belediye Başkanı Murat Özaltun'u makamında ziyaret etti.

Konuk, Özaltun'a İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne bugüne kadar verilen destek ve katkılardan ötürü eğitim camiası adına teşekkür ederek bir plaket takdim etti.

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Özaltun, Beyşehir Belediyesi olarak tüm kurumlarla birlikte işbirliği ve koordine içinde hareket ederek ilçe geneline hizmet götürmenin gayreti içinde olduklarını söyledi.

Bir süre önce İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ile Beyşehir Belediyesi arasında imzalanan işbirliği protokolünü hatırlatan Özaltun, şunları kaydetti:

"Bu kapsamda belediyenin imkanlarını elverdiği ölçüde eğitim kurumları için seferber ettik. İlçeye bağlı 67 mahalledeki farklı okulların bahçelerinin güzelleştirilmesi adına çalışma yaptık. Öğrencilerin kullandığı alanlara bank ve kamelyalar yerleştirerek, onların daha iyi ve sağlıklı ortamlarda eğitim görmesini sağlamayı amaçladık. İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüzün başarılı çalışmaları sayesinde şu anda ilçemiz gerçekten eğitim noktasında altın çağını yaşıyor. Bu durumdan ziyadesiyle çok mutluyuz ve eğitim camiamızla gurur duyuyoruz."

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.