ak

Kırşehir'de Yarıyıl Tatilinde Okullar İlaçlanıyor

24.01.2018 - 15:48, Güncelleme: 24.01.2018 - 15:48
 

Kırşehir'de Yarıyıl Tatilinde Okullar İlaçlanıyor

KIRŞEHİR (AA) - Kırşehir Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü ekiplerinin okullarda ilaçlama ve dezenfeksiyon çalışması yaptığı bildirildi.Belediyeden...

KIRŞEHİR (AA) - Kırşehir Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü ekiplerinin okullarda ilaçlama ve dezenfeksiyon çalışması yaptığı bildirildi.Belediyeden yapılan yazılı açıklamada, il genelindeki tüm ilk ve ortaöğretim kurumlarında ilaçlama faaliyeti planlandığı ifade edildi.Bir çok okulda çalışmanın tamamlandığı vurgulanan açıklamada, sınıflar, tuvaletler ve umumi alanlardaki zararlılara karşı ilaçlama ve dezenfeksiyon işlemi gerçekleştirildiği dile getirildi.Açıklamada görüşlerine yer verilen Kırşehir Belediye Başkanı Yaşar Bahçeci, çocukların daha sağlıklı ve hijyenik şartlarda eğitim görmesine önem verdiklerin aktardı.İlaçlama çalışması için yarıyıl tatilini fırsat bildiklerine işaret eden Bahçeci, şunları kaydetti:"Daha sağlıklı ve hijyenik şartların sağlanması için il sınırları içinde bulunan tüm okullarda, ilaçlama çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Kırşehir sınırları içerisinde yer alan ilköğretim ve liselerde yarıyıl tatili süresince haşarata karşı ilaçlama çalışması yapılıyor. Okullarda sınıflar, spor salonları, kütüphane, kantin ile idare odaların ilaçlanmaktadır. Veteriner Müdürlüğü bünyesindeki ekiplerimiz, böceklere karşı kış dönemi çalışmalarını, hem larva hem de ergin ve yetişkin dönemlerde etkin şekilde sürdürmektedir."
KIRŞEHİR (AA) - Kırşehir Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü ekiplerinin okullarda ilaçlama ve dezenfeksiyon çalışması yaptığı bildirildi.Belediyeden...

KIRŞEHİR (AA) - Kırşehir Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü ekiplerinin okullarda ilaçlama ve dezenfeksiyon çalışması yaptığı bildirildi.

Belediyeden yapılan yazılı açıklamada, il genelindeki tüm ilk ve ortaöğretim kurumlarında ilaçlama faaliyeti planlandığı ifade edildi.

Bir çok okulda çalışmanın tamamlandığı vurgulanan açıklamada, sınıflar, tuvaletler ve umumi alanlardaki zararlılara karşı ilaçlama ve dezenfeksiyon işlemi gerçekleştirildiği dile getirildi.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Kırşehir Belediye Başkanı Yaşar Bahçeci, çocukların daha sağlıklı ve hijyenik şartlarda eğitim görmesine önem verdiklerin aktardı.

İlaçlama çalışması için yarıyıl tatilini fırsat bildiklerine işaret eden Bahçeci, şunları kaydetti:

"Daha sağlıklı ve hijyenik şartların sağlanması için il sınırları içinde bulunan tüm okullarda, ilaçlama çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Kırşehir sınırları içerisinde yer alan ilköğretim ve liselerde yarıyıl tatili süresince haşarata karşı ilaçlama çalışması yapılıyor. Okullarda sınıflar, spor salonları, kütüphane, kantin ile idare odaların ilaçlanmaktadır. Veteriner Müdürlüğü bünyesindeki ekiplerimiz, böceklere karşı kış dönemi çalışmalarını, hem larva hem de ergin ve yetişkin dönemlerde etkin şekilde sürdürmektedir."


Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.