ak

Kayso Heyetinden Kto'ya Hayırlı Olsun Ziyareti

20.04.2017 - 11:13, Güncelleme: 20.04.2017 - 11:13
 

Kayso Heyetinden Kto'ya Hayırlı Olsun Ziyareti

KAYSERİ (AA) - Kayseri Sanayi Odası (KAYSO) yöneticileri, yeni hizmet binasına taşınan Kayseri Ticaret Odası'na (KTO) hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.KTO...

KAYSERİ (AA) - Kayseri Sanayi Odası (KAYSO) yöneticileri, yeni hizmet binasına taşınan Kayseri Ticaret Odası'na (KTO) hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.KTO Başkanı Mahmut Hiçyılmaz'ın konuk ettiği KAYSO heyetinde, KAYSO Başkanı Mehmet Büyüksimitçi, Meclis Başkanı Abidin Özkaya, Yönetim Kurulu ve Meclis başkanlık divanı üyeleri yer aldı.Kardeş kuruluşlar olarak iş dünyasına hizmet etmek üzere çalıştıklarını ifade eden Hiçyılmaz, "İş dünyasına yaptığımız hizmetlerin daha da artması noktasında gayret gösteriyoruz. Bunun yerine getirilmesi bakımından da fiziki şartların önemli olduğunu düşünüyoruz." dedi. Eski binada arzu ettikleri hizmeti verememelerinden dolayı yeni binayı yaptıklarını belirten Hiçyılmaz, "Türkiye'de en güzel, en modern binayı yapmış ve üyesine daha iyi hizmet vermek için tüm altyapısını hazırlamış bir odayız. Bu binada inşallah bundan sonraki dönemlerde üyelerimize yönelik daha güzel hizmetlerin verilmesi gerektiğine inanıyoruz. Üyelere verilecek hizmetler neticesinde, ilimize ve ülkemize daha da çok fayda sağlayacak icraatlar yapılacaktır." diye konuştu.KAYSO Başkanı Büyüksimitçi ise oda binasının iş adamlarına ve ticaret erbabına yakışan bir bina olduğunu dile getirerek hayırlı olsun dileğinde bulundu.Hiçyılmaz, daha sonra KAYSO heyetine yeni hizmet binasını gezdirdi.
KAYSERİ (AA) - Kayseri Sanayi Odası (KAYSO) yöneticileri, yeni hizmet binasına taşınan Kayseri Ticaret Odası'na (KTO) hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.KTO...

KAYSERİ (AA) - Kayseri Sanayi Odası (KAYSO) yöneticileri, yeni hizmet binasına taşınan Kayseri Ticaret Odası'na (KTO) hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

KTO Başkanı Mahmut Hiçyılmaz'ın konuk ettiği KAYSO heyetinde, KAYSO Başkanı Mehmet Büyüksimitçi, Meclis Başkanı Abidin Özkaya, Yönetim Kurulu ve Meclis başkanlık divanı üyeleri yer aldı.

Kardeş kuruluşlar olarak iş dünyasına hizmet etmek üzere çalıştıklarını ifade eden Hiçyılmaz, "İş dünyasına yaptığımız hizmetlerin daha da artması noktasında gayret gösteriyoruz. Bunun yerine getirilmesi bakımından da fiziki şartların önemli olduğunu düşünüyoruz." dedi.

Eski binada arzu ettikleri hizmeti verememelerinden dolayı yeni binayı yaptıklarını belirten Hiçyılmaz, "Türkiye'de en güzel, en modern binayı yapmış ve üyesine daha iyi hizmet vermek için tüm altyapısını hazırlamış bir odayız. Bu binada inşallah bundan sonraki dönemlerde üyelerimize yönelik daha güzel hizmetlerin verilmesi gerektiğine inanıyoruz. Üyelere verilecek hizmetler neticesinde, ilimize ve ülkemize daha da çok fayda sağlayacak icraatlar yapılacaktır." diye konuştu.

KAYSO Başkanı Büyüksimitçi ise oda binasının iş adamlarına ve ticaret erbabına yakışan bir bina olduğunu dile getirerek hayırlı olsun dileğinde bulundu.

Hiçyılmaz, daha sonra KAYSO heyetine yeni hizmet binasını gezdirdi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.