"Kavuklu'nun Düğünü" Seyirciyle Buluşacak
Siyaset
15.05.2019 - 16:03, Güncelleme:
15.05.2019 - 16:03
"Kavuklu'nun Düğünü" Seyirciyle Buluşacak
SİVAS (AA) - Sivas Belediye Tiyatrosu, "Kavuklu'nun Düğünü" adlı orta oyununu sahneleyecek.Fidan Yazıcıoğlu Kültür Merkezi’nde 17-18-24-25 Mayıs'ta...
SİVAS (AA) - Sivas Belediye Tiyatrosu, "Kavuklu'nun Düğünü" adlı orta oyununu sahneleyecek.Fidan Yazıcıoğlu Kültür Merkezi’nde 17-18-24-25 Mayıs'ta "Kavuklu'nun Düğünü" adlı orta oyunu saat 21.30’da seyirciyle buluşacak.Oyun hakkında açıklama yapan yönetmen Bülent Olgun, "Eski ramazanları hatırlatan keyifli bir oyun bizleri bekliyor. Oyuncularımızın tamamı Sivas Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü bünyesinde açılan tiyatro kursuna katılan kursiyerlerden oluşuyor. Ücretsiz sahnelenecek oyunumuza tüm halkımızı davet ediyorum." dedi.
SİVAS (AA) - Sivas Belediye Tiyatrosu, "Kavuklu'nun Düğünü" adlı orta oyununu sahneleyecek.Fidan Yazıcıoğlu Kültür Merkezi’nde 17-18-24-25 Mayıs'ta...
SİVAS (AA) - Sivas Belediye Tiyatrosu, "Kavuklu'nun Düğünü" adlı orta oyununu sahneleyecek.
Fidan Yazıcıoğlu Kültür Merkezi’nde 17-18-24-25 Mayıs'ta "Kavuklu'nun Düğünü" adlı orta oyunu saat 21.30’da seyirciyle buluşacak.
Oyun hakkında açıklama yapan yönetmen Bülent Olgun, "Eski ramazanları hatırlatan keyifli bir oyun bizleri bekliyor. Oyuncularımızın tamamı Sivas Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü bünyesinde açılan tiyatro kursuna katılan kursiyerlerden oluşuyor. Ücretsiz sahnelenecek oyunumuza tüm halkımızı davet ediyorum." dedi.
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.









