Kaldırım üzerinde 15 gündür bekleyen inşaat atıkları toplandı
Gündem
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
29.07.2024 - 13:35, Güncelleme:
29.07.2024 - 13:02
Kaldırım üzerinde 15 gündür bekleyen inşaat atıkları toplandı
Kaldırım üzerinde 15 gündür bekleyen inşaat atıkları toplandı
Bilecik’te yeni açılacak bir işyerinde yapılan tadilat ve temizlik sonrası oluşan inşaat atığı çuvallar, İHA’nın haberinin ardından kaldırıldı.Bilecik merkez Gazipaşa Mahallesi Dağıstanlı Sokak üzerinde Beko bayisi tarafından açılacak olan işyerinde tadilat ve temizlik işleri yapıldı. Bu tadilat ve temizlik sonrası oluşan inşaat atıklar bir çuval üzerine konularak işyerinin yan tarafındaki kaldırıma konuldu. Bu çuvallar yaklaşık 15 gündür burada olması yayaların tepkilerine neden olurken, belediyeyi göreve davet ettiler. İHA’nın durumu gündeme taşımasının ardından belediye görevlileri çuvalları toplayarak, belediye aracına yüklediler. Vatandaşlar belediye yetkililerine teşekkür ederken, kaldırımı işgal eden işyerleri hakkında bir çalışma yapılmasını istediler.
Kaldırım üzerinde 15 gündür bekleyen inşaat atıkları toplandı
Bilecik’te yeni açılacak bir işyerinde yapılan tadilat ve temizlik sonrası oluşan inşaat atığı çuvallar, İHA’nın haberinin ardından kaldırıldı.
Bilecik merkez Gazipaşa Mahallesi Dağıstanlı Sokak üzerinde Beko bayisi tarafından açılacak olan işyerinde tadilat ve temizlik işleri yapıldı. Bu tadilat ve temizlik sonrası oluşan inşaat atıklar bir çuval üzerine konularak işyerinin yan tarafındaki kaldırıma konuldu. Bu çuvallar yaklaşık 15 gündür burada olması yayaların tepkilerine neden olurken, belediyeyi göreve davet ettiler. İHA’nın durumu gündeme taşımasının ardından belediye görevlileri çuvalları toplayarak, belediye aracına yüklediler. Vatandaşlar belediye yetkililerine teşekkür ederken, kaldırımı işgal eden işyerleri hakkında bir çalışma yapılmasını istediler.
Bilecik merkez Gazipaşa Mahallesi Dağıstanlı Sokak üzerinde Beko bayisi tarafından açılacak olan işyerinde tadilat ve temizlik işleri yapıldı. Bu tadilat ve temizlik sonrası oluşan inşaat atıklar bir çuval üzerine konularak işyerinin yan tarafındaki kaldırıma konuldu. Bu çuvallar yaklaşık 15 gündür burada olması yayaların tepkilerine neden olurken, belediyeyi göreve davet ettiler. İHA’nın durumu gündeme taşımasının ardından belediye görevlileri çuvalları toplayarak, belediye aracına yüklediler. Vatandaşlar belediye yetkililerine teşekkür ederken, kaldırımı işgal eden işyerleri hakkında bir çalışma yapılmasını istediler.
Bilecik HABERİ
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.









