ak

İş Sağlığı Ve Güvenliği Seferberlik Çağrısı

14.07.2017 - 15:23, Güncelleme: 14.07.2017 - 15:23
 

İş Sağlığı Ve Güvenliği Seferberlik Çağrısı

KAYSERİ (AA) - Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Mehmet Müezzinoğlu'nun çağrıda bulunduğu "İş Sağlığı ve Güvenliği Seferberlik Çağrısı" çalışmaları,...

KAYSERİ (AA) - Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Mehmet Müezzinoğlu'nun çağrıda bulunduğu "İş Sağlığı ve Güvenliği Seferberlik Çağrısı" çalışmaları, Kayseri'de başladı.Çalışmalar kapsamında Kayseri'ye gelen Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı (ÇSGB) Çalışma Genel Müdürü Nurcan Önder ve ÇSGB Daire Başkanı Yaprak Akçay Zileli, basın toplantısı düzenledi. Önder, SGK Kayseri İl Müdürlüğü Toplantı Salonu'nda gerçekleştirilen toplantıda yaptığı konuşmada, söz konusu seferberlikle, iş sağlığı iş güvenliği açısından Türkiye'de genel bir bilincin oluşmasını ve kazaların azalmasını amaçladıklarını söyledi.Benzer çalışmayı daha önce "mili istihdam seferberliği" kapsamında yaptıklarını belirten Önder, şöyle konuştu:"Bu seferberlikteki amacımız sıfır iş kazası. Bu kapsamda da iş sağlığı iş güvenliği önlemlerinin alınması, bu kazaların önüne geçilmesi, farklı sektörlerde yaşanan farklı durumların incelenmesi, iyi örneklerin yaygınlaştırılması amacıyla yine büyükşehirlerden başlayarak tüm illerde bakanlık yöneticilerinin başında olduğu ekiplerle birlikte ziyaretler planlandı. Bu ziyaretlere Mesleki Yeterlilik Kurumundan, İş sağlığı İş Güvenliği Biriminden bir yetkili ve bir iş müfettişi katılıyor. Buradaki toplantıdan sonra eğitim çalışması yapılacak ve şantiye ziyaretinde iyi örnekler anlatılacak. Bu kapsamda işçilerle, işverenlerle istişareler gerçekleştirilecek."
KAYSERİ (AA) - Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Mehmet Müezzinoğlu'nun çağrıda bulunduğu "İş Sağlığı ve Güvenliği Seferberlik Çağrısı" çalışmaları,...

KAYSERİ (AA) - Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Mehmet Müezzinoğlu'nun çağrıda bulunduğu "İş Sağlığı ve Güvenliği Seferberlik Çağrısı" çalışmaları, Kayseri'de başladı.

Çalışmalar kapsamında Kayseri'ye gelen Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı (ÇSGB) Çalışma Genel Müdürü Nurcan Önder ve ÇSGB Daire Başkanı Yaprak Akçay Zileli, basın toplantısı düzenledi.

Önder, SGK Kayseri İl Müdürlüğü Toplantı Salonu'nda gerçekleştirilen toplantıda yaptığı konuşmada, söz konusu seferberlikle, iş sağlığı iş güvenliği açısından Türkiye'de genel bir bilincin oluşmasını ve kazaların azalmasını amaçladıklarını söyledi.

Benzer çalışmayı daha önce "mili istihdam seferberliği" kapsamında yaptıklarını belirten Önder, şöyle konuştu:

"Bu seferberlikteki amacımız sıfır iş kazası. Bu kapsamda da iş sağlığı iş güvenliği önlemlerinin alınması, bu kazaların önüne geçilmesi, farklı sektörlerde yaşanan farklı durumların incelenmesi, iyi örneklerin yaygınlaştırılması amacıyla yine büyükşehirlerden başlayarak tüm illerde bakanlık yöneticilerinin başında olduğu ekiplerle birlikte ziyaretler planlandı. Bu ziyaretlere Mesleki Yeterlilik Kurumundan, İş sağlığı İş Güvenliği Biriminden bir yetkili ve bir iş müfettişi katılıyor. Buradaki toplantıdan sonra eğitim çalışması yapılacak ve şantiye ziyaretinde iyi örnekler anlatılacak. Bu kapsamda işçilerle, işverenlerle istişareler gerçekleştirilecek."

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.