ak

İlk Adım Ebe-gebe Okulu Projesi

15.01.2018 - 15:33, Güncelleme: 15.01.2018 - 15:33
 

İlk Adım Ebe-gebe Okulu Projesi

KONYA (AA) - Konya İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yürütülen İlk Adım Ebe-Gebe Okulu Projesinin değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.AK Parti...

KONYA (AA) - Konya İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yürütülen İlk Adım Ebe-Gebe Okulu Projesinin değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.AK Parti Konya Milletvekili Leyla Şahin Usta'nın katılımı ile İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonunda düzenlenen toplantıda, 2018 yılının planlaması yapıldı.Usta, projenin ülkenin geleceği açısından önemli olduğuna dikkati çekerek, "Projeye başlarken hedefimizi sadece sezaryen oranlarını düşürmek olarak değil, doğum sayılarını ve normal doğum sayısını artırabilmek olarak açıklamıştık. İnşallah belirlemiş olduğumuz hedeflerimize her geçen gün yaklaşıyoruz." dedi. İl Sağlık Müdürü Mehmet Koç, projenin son derece başarılı bir şekilde devam ettiğini dile getirerek, 2018 yılı hedefleri doğrultusunda atılacak adımların yapılan toplantılarla hızlı ve istikrarlı şekilde devam etmesinin sağlanacağını söyledi. Proje sorumlularından ebe Şeyda Uğur da proje kapsamında bugüne kadar yaklaşık 250 gebe adayı ve eşlerinin eğitim programına alındığını aktardı. Eğitimler sayesinde gebelerin doğum ve yeni doğan bakımı konusunda bilgilendirildiğini ifade eden Uğur, tıbbi gereklilik olmadıkça sezaryeni tercih etmenin yanlış olduğu konusunda da gebeleri bilinçlendirdiklerini anımsattı.
KONYA (AA) - Konya İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yürütülen İlk Adım Ebe-Gebe Okulu Projesinin değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.AK Parti...

KONYA (AA) - Konya İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yürütülen İlk Adım Ebe-Gebe Okulu Projesinin değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.

AK Parti Konya Milletvekili Leyla Şahin Usta'nın katılımı ile İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonunda düzenlenen toplantıda, 2018 yılının planlaması yapıldı.

Usta, projenin ülkenin geleceği açısından önemli olduğuna dikkati çekerek, "Projeye başlarken hedefimizi sadece sezaryen oranlarını düşürmek olarak değil, doğum sayılarını ve normal doğum sayısını artırabilmek olarak açıklamıştık. İnşallah belirlemiş olduğumuz hedeflerimize her geçen gün yaklaşıyoruz." dedi.

İl Sağlık Müdürü Mehmet Koç, projenin son derece başarılı bir şekilde devam ettiğini dile getirerek, 2018 yılı hedefleri doğrultusunda atılacak adımların yapılan toplantılarla hızlı ve istikrarlı şekilde devam etmesinin sağlanacağını söyledi.

Proje sorumlularından ebe Şeyda Uğur da proje kapsamında bugüne kadar yaklaşık 250 gebe adayı ve eşlerinin eğitim programına alındığını aktardı.

Eğitimler sayesinde gebelerin doğum ve yeni doğan bakımı konusunda bilgilendirildiğini ifade eden Uğur, tıbbi gereklilik olmadıkça sezaryeni tercih etmenin yanlış olduğu konusunda da gebeleri bilinçlendirdiklerini anımsattı.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.