İki kaymakam bir araya geldi
Gündem
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
31.07.2024 - 11:00, Güncelleme:
31.07.2024 - 10:57
İki kaymakam bir araya geldi
İki kaymakam bir araya geldi
Bilecik’in Pazaryeri Kaymakamı Ahmed Tayyib Kahraman, Gölpazarı Kaymakamı olarak ataması gerçekleşen Tahir Ardal’ı ziyaret etti.Pazaryeri Kaymakamı Ahmed Tayyib Kahraman, Gölpazarı ilçesine kaymakam olarak ataması gerçekleşen Tahir Ardal’ı makamında ziyaret ederek yeni görev yerinde başarılar diledi.Bir araya gelen iki kaymakam ilçelerin durum değerlendirmesinde bulundu. Gölpazarı Kaymakamı Ardal, ilçede bulunan bir çok güzelliği insanlarla buluşturmak istediğini belirtti.
İki kaymakam bir araya geldi
Bilecik’in Pazaryeri Kaymakamı Ahmed Tayyib Kahraman, Gölpazarı Kaymakamı olarak ataması gerçekleşen Tahir Ardal’ı ziyaret etti.
Pazaryeri Kaymakamı Ahmed Tayyib Kahraman, Gölpazarı ilçesine kaymakam olarak ataması gerçekleşen Tahir Ardal’ı makamında ziyaret ederek yeni görev yerinde başarılar diledi.
Bir araya gelen iki kaymakam ilçelerin durum değerlendirmesinde bulundu. Gölpazarı Kaymakamı Ardal, ilçede bulunan bir çok güzelliği insanlarla buluşturmak istediğini belirtti.
Pazaryeri Kaymakamı Ahmed Tayyib Kahraman, Gölpazarı ilçesine kaymakam olarak ataması gerçekleşen Tahir Ardal’ı makamında ziyaret ederek yeni görev yerinde başarılar diledi.
Bir araya gelen iki kaymakam ilçelerin durum değerlendirmesinde bulundu. Gölpazarı Kaymakamı Ardal, ilçede bulunan bir çok güzelliği insanlarla buluşturmak istediğini belirtti.
Bilecik HABERİ
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.









