Gören bir daha baktı
Sivas'ta Yeşilay Haftası dolayısı ile trafikteki sinyalizasyon lambaları "yeşil ay" olarak yandı
Sivas'ta Yeşilay Haftası dolayısı ile trafikteki sinyalizasyon lambaları "yeşil ay" olarak yandıSivas Belediyesi 1-7 Mart Yeşilay Haftası münasebetiyle sinyalizasyon lambalarının da bulunan araçlar için "geç" anlamına gelen yeşil lambalar, Yeşilay Derneği'nin logosu olan Yeşil ay şeklinde yanmasını sağladı.Hafta boyunca Sivas'ta bulunan tüm kavşak noktalarında sinyalizasyon lambaları yeşil ay şeklinde yanacak.
Sivas'ta Yeşilay Haftası dolayısı ile trafikteki sinyalizasyon lambaları "yeşil ay" olarak yandı
Sivas'ta Yeşilay Haftası dolayısı ile trafikteki sinyalizasyon lambaları "yeşil ay" olarak yandı
Sivas Belediyesi 1-7 Mart Yeşilay Haftası münasebetiyle sinyalizasyon lambalarının da bulunan araçlar için "geç" anlamına gelen yeşil lambalar, Yeşilay Derneği'nin logosu olan Yeşil ay şeklinde yanmasını sağladı.
Hafta boyunca Sivas'ta bulunan tüm kavşak noktalarında sinyalizasyon lambaları yeşil ay şeklinde yanacak.



Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.









