ak

Göreme, Japonya’nın Kashiwa Şehri İle Kardeş Oluyor

18.04.2017 - 14:23, Güncelleme: 18.04.2017 - 14:23
 

Göreme, Japonya’nın Kashiwa Şehri İle Kardeş Oluyor

NEVŞEHİR (AA) - 2016 yılında Japonya'nın başkenti Tokyo'daki JATA fuar alanında düzenlenen "Tourism Expo Japan 2016" fuarında görüşmeleri yapılan kardeş...

NEVŞEHİR (AA) - 2016 yılında Japonya'nın başkenti Tokyo'daki JATA fuar alanında düzenlenen "Tourism Expo Japan 2016" fuarında görüşmeleri yapılan kardeş kent protokolünün önümüzdeki günlerde imzalanacağı bildirildi.Kapadokya bölgesinin önemli turizm merkezlerinden Göreme Belediyesi ile Japonya'nın Kashiwa Belediyesi arasında imzalanacak olan protokol, sosyal, kültürel ve ekonomik alanda iş birliğini kapsıyor.Göreme Belediye Başkanı Nuri Cingil, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Kashiwa'nın bölgesel bir ticaret merkezi olduğunu, proje kapsamında bölgeye gelecek olan Japon turist oranının artmasına katkı sağlayacağını kaydetti.Cingil, "2016 yılında Tokyo'da düzenlenen turizm fuarı esnasında kararlaştırdığımız iş birliği çalışmalarımız meyvelerini vermeye başladı. Japonya'da, Japon-Türk Dostluk Ticaret Derneği kuruldu. Derneğin kurulmasının ardından Japonya'dan turizm ve basın mensuplarından oluşan bir heyetin Türkiye'ye gelmesi, Türkiye'den de turizm ve basın mensuplarından oluşan heyetin Japonya'ya giderek gezi ve incelemelerde bulunması konusunda çalışmalar başladı." dedi.Cingil, çalışmaları Japonya'da takip eden turizmci iş adamı Ömer Korkmaz'ın, Kashiwa Belediye Başkanı Hiroyasu Akiyama'yı ziyaret ederek kardeş kent proje dosyasını teslim ettiğini aktardı.
NEVŞEHİR (AA) - 2016 yılında Japonya'nın başkenti Tokyo'daki JATA fuar alanında düzenlenen "Tourism Expo Japan 2016" fuarında görüşmeleri yapılan kardeş...

NEVŞEHİR (AA) - 2016 yılında Japonya'nın başkenti Tokyo'daki JATA fuar alanında düzenlenen "Tourism Expo Japan 2016" fuarında görüşmeleri yapılan kardeş kent protokolünün önümüzdeki günlerde imzalanacağı bildirildi.

Kapadokya bölgesinin önemli turizm merkezlerinden Göreme Belediyesi ile Japonya'nın Kashiwa Belediyesi arasında imzalanacak olan protokol, sosyal, kültürel ve ekonomik alanda iş birliğini kapsıyor.

Göreme Belediye Başkanı Nuri Cingil, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Kashiwa'nın bölgesel bir ticaret merkezi olduğunu, proje kapsamında bölgeye gelecek olan Japon turist oranının artmasına katkı sağlayacağını kaydetti.

Cingil, "2016 yılında Tokyo'da düzenlenen turizm fuarı esnasında kararlaştırdığımız iş birliği çalışmalarımız meyvelerini vermeye başladı. Japonya'da, Japon-Türk Dostluk Ticaret Derneği kuruldu. Derneğin kurulmasının ardından Japonya'dan turizm ve basın mensuplarından oluşan bir heyetin Türkiye'ye gelmesi, Türkiye'den de turizm ve basın mensuplarından oluşan heyetin Japonya'ya giderek gezi ve incelemelerde bulunması konusunda çalışmalar başladı." dedi.

Cingil, çalışmaları Japonya'da takip eden turizmci iş adamı Ömer Korkmaz'ın, Kashiwa Belediye Başkanı Hiroyasu Akiyama'yı ziyaret ederek kardeş kent proje dosyasını teslim ettiğini aktardı.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.