Gençlerbirliği, Gaziantepspor Maçı Hazırlıklarına Başladı
09.04.2017 - 12:58, Güncelleme:
09.04.2017 - 12:58
Gençlerbirliği, Gaziantepspor Maçı Hazırlıklarına Başladı
ANKARA (AA) - Spor Toto Süper Lig'de erteleme maçında 12 Nisan Çarşamba günü sahasında Gaziantepspor'u ağırlayacak Gençlerbirliği, bu maçın hazırlıklarına...
ANKARA (AA) - Spor Toto Süper Lig'de erteleme maçında 12 Nisan Çarşamba günü sahasında Gaziantepspor'u ağırlayacak Gençlerbirliği, bu maçın hazırlıklarına başladı. Beştepe İlhan Cavcav Tesislerinde teknik direktör Ümit Özat yönetiminde yapılan antrenman 1 saat 15 dakika sürdü. Isınma koşusu ve hareketleriyle antrenmana başlayan futbolcular, daha sonra iki gruba ayrılarak 5'e 2 top kapma oyunu oynadı. Ligde dün yapılan Antalyaspor maçında forma giyen futbolcular ise koşuyla antrenmanı tamamladı. Antrenman, dar alanda yapılan çift kale maçla sona erdi.
ANKARA (AA) - Spor Toto Süper Lig'de erteleme maçında 12 Nisan Çarşamba günü sahasında Gaziantepspor'u ağırlayacak Gençlerbirliği, bu maçın hazırlıklarına...
ANKARA (AA) - Spor Toto Süper Lig'de erteleme maçında 12 Nisan Çarşamba günü sahasında Gaziantepspor'u ağırlayacak Gençlerbirliği, bu maçın hazırlıklarına başladı.
Beştepe İlhan Cavcav Tesislerinde teknik direktör Ümit Özat yönetiminde yapılan antrenman 1 saat 15 dakika sürdü. Isınma koşusu ve hareketleriyle antrenmana başlayan futbolcular, daha sonra iki gruba ayrılarak 5'e 2 top kapma oyunu oynadı. Ligde dün yapılan Antalyaspor maçında forma giyen futbolcular ise koşuyla antrenmanı tamamladı.
Antrenman, dar alanda yapılan çift kale maçla sona erdi.
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.









