Gençlerbirliği, Antalyaspor Maçı Hazırlıklarına Başladı
03.04.2017 - 20:03, Güncelleme:
03.04.2017 - 20:03
Gençlerbirliği, Antalyaspor Maçı Hazırlıklarına Başladı
ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Spor Toto Süper Lig'in 27. haftasında Antalyaspor'u konuk edeceği karşılaşmanın hazırlıklarına başladı.Beştepe İlhan...
ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Spor Toto Süper Lig'in 27. haftasında Antalyaspor'u konuk edeceği karşılaşmanın hazırlıklarına başladı.Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde teknik direktör Ümit Özat yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanda futbolcular, yaklaşık bir saat koşu çalışması yaptı.Gençlerbirliği, Antalyaspor ile 8 Nisan Cumartesi günü saat 16.00'da evinde oynayacağı maçın hazırlıklarına yarın yapacağı tek antrenmanla devam edecek.
ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Spor Toto Süper Lig'in 27. haftasında Antalyaspor'u konuk edeceği karşılaşmanın hazırlıklarına başladı.Beştepe İlhan...
ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Spor Toto Süper Lig'in 27. haftasında Antalyaspor'u konuk edeceği karşılaşmanın hazırlıklarına başladı.
Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde teknik direktör Ümit Özat yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanda futbolcular, yaklaşık bir saat koşu çalışması yaptı.
Gençlerbirliği, Antalyaspor ile 8 Nisan Cumartesi günü saat 16.00'da evinde oynayacağı maçın hazırlıklarına yarın yapacağı tek antrenmanla devam edecek.
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.









