Galatasaray Sivas 4 Eylül Stadyumu’na geldi
Ziraat Türkiye Kupası final müsabakasının oynanacağı Sivas 4 Eylül Stadyumu'na taraftarlardan ilk gelen Galatasaray oldu.
Ziraat Türkiye Kupası final müsabakasının oynanacağı Sivas 4 Eylül Stadyumu'na taraftarlardan ilk gelen Galatasaray oldu.Galatasaray takımını taşıyan otobüs müsabakaya bir saat kala stadyuma geldi. Takım otobüsünü stadyum önünde taraftarlar karşıladı. Sarı-kırmızılı futbolcular otobüs camlarına vurarak taraftarları selamladı. Galatasaray'ın hemen ardından Akhisarsporlu futbolcuları taşıyan otobüs de stadyuma giriş yaptı.
Ziraat Türkiye Kupası final müsabakasının oynanacağı Sivas 4 Eylül Stadyumu'na taraftarlardan ilk gelen Galatasaray oldu.
Ziraat Türkiye Kupası final müsabakasının oynanacağı Sivas 4 Eylül Stadyumu'na taraftarlardan ilk gelen Galatasaray oldu.
Galatasaray takımını taşıyan otobüs müsabakaya bir saat kala stadyuma geldi. Takım otobüsünü stadyum önünde taraftarlar karşıladı. Sarı-kırmızılı futbolcular otobüs camlarına vurarak taraftarları selamladı. Galatasaray'ın hemen ardından Akhisarsporlu futbolcuları taşıyan otobüs de stadyuma giriş yaptı.
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.









