ak

Eskişehir'de Tarım Fuarı

01.04.2017 - 17:23, Güncelleme: 01.04.2017 - 17:23
 

Eskişehir'de Tarım Fuarı

ESKİŞEHİR (AA) - Tepebaşı Ziraat Odası Başkanı Süleyman Buluşan, kentte bu yıl 7. düzenlenen Eskişehir Uluslararası Tarım Fuarı'na kent esnafının...

ESKİŞEHİR (AA) - Tepebaşı Ziraat Odası Başkanı Süleyman Buluşan, kentte bu yıl 7. düzenlenen Eskişehir Uluslararası Tarım Fuarı'na kent esnafının ilgi göstermemesini eleştirdi.Buluşan, yaptığı açıklamada, kentte bu yıl 7. düzenlenen fuarın üçüncü gününü geride bıraktıklarını belirterek, gelecek yıl fuarı yapımı süren fuar alanında gerçekleştirmeyi planladıklarını kaydetti. Buluşan, şunları söyledi:"Kentteki esnafımızın fuara yeteri kadar ilgi göstermediğini görüyoruz. Fuarlar üretici ile esnafın buluşma yeridir. Üreticiler zirai ürünlerini farklı kentlerde almak istemiyor. Fuara gelen üreticinin bol miktarda traktör aldığını gördük. Eskişehirli esnaf, fuarlara önem versin. 2018 yılında yeni fuar alanımızda gerçekleştireceğimiz ilk fuarımızın adeta bayram yeri olmasını istiyoruz. Üreticilerimiz, fuara katılmayan esnafa rağbet göstermesin. Tepkimizi böyle koyacağız. Gelecek yıldan itibaren herkesin fuarımızı desteklemesini talep ediyoruz. Fuara 123 esnaf katıldı. Eskişehirli esnaf sayısı 'yok' denecek kadar az."
ESKİŞEHİR (AA) - Tepebaşı Ziraat Odası Başkanı Süleyman Buluşan, kentte bu yıl 7. düzenlenen Eskişehir Uluslararası Tarım Fuarı'na kent esnafının...

ESKİŞEHİR (AA) - Tepebaşı Ziraat Odası Başkanı Süleyman Buluşan, kentte bu yıl 7. düzenlenen Eskişehir Uluslararası Tarım Fuarı'na kent esnafının ilgi göstermemesini eleştirdi.

Buluşan, yaptığı açıklamada, kentte bu yıl 7. düzenlenen fuarın üçüncü gününü geride bıraktıklarını belirterek, gelecek yıl fuarı yapımı süren fuar alanında gerçekleştirmeyi planladıklarını kaydetti.

Buluşan, şunları söyledi:

"Kentteki esnafımızın fuara yeteri kadar ilgi göstermediğini görüyoruz. Fuarlar üretici ile esnafın buluşma yeridir. Üreticiler zirai ürünlerini farklı kentlerde almak istemiyor. Fuara gelen üreticinin bol miktarda traktör aldığını gördük. Eskişehirli esnaf, fuarlara önem versin. 2018 yılında yeni fuar alanımızda gerçekleştireceğimiz ilk fuarımızın adeta bayram yeri olmasını istiyoruz. Üreticilerimiz, fuara katılmayan esnafa rağbet göstermesin. Tepkimizi böyle koyacağız. Gelecek yıldan itibaren herkesin fuarımızı desteklemesini talep ediyoruz. Fuara 123 esnaf katıldı. Eskişehirli esnaf sayısı 'yok' denecek kadar az."


Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.