ak

Eskişehir'de Gıda Zehirlenmesi Şüphesi

10.04.2017 - 13:58, Güncelleme: 10.04.2017 - 13:58
 

Eskişehir'de Gıda Zehirlenmesi Şüphesi

Balık yiyip süt içtikten sonra rahatsızlanan genç, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırılan üniversite öğrencisi öldü.Alınan bilgiye göre, Şirintepe Mahallesi'nde yaşayan Mehmet Serhat Gökçe (21), evde balık yedi, süt içti. Bir süre sonra rahatsızlanan Gökçe, arkadaşlarının haber verdiği 112 Acil Servis ekipleri tarafından Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırıldı.Tedavi altına alınan ESOGÜ Mimarlık Mühendislik Fakültesi 2. sınıf öğrencisi Mehmet Serhat Gökçe, müdahaleye rağmen kurtarılamadı.Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.
Balık yiyip süt içtikten sonra rahatsızlanan genç, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırılan üniversite öğrencisi öldü.

Alınan bilgiye göre, Şirintepe Mahallesi'nde yaşayan Mehmet Serhat Gökçe (21), evde balık yedi, süt içti.

Bir süre sonra rahatsızlanan Gökçe, arkadaşlarının haber verdiği 112 Acil Servis ekipleri tarafından Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırıldı.

Tedavi altına alınan ESOGÜ Mimarlık Mühendislik Fakültesi 2. sınıf öğrencisi Mehmet Serhat Gökçe, müdahaleye rağmen kurtarılamadı.

Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.