ak

Ergün’den Mta Ziyareti

03.02.2014 - 13:27, Güncelleme: 03.02.2014 - 13:27
 

Ergün’den Mta Ziyareti

Milliyetçi Hareket Partisi Sivas Belediye Başkan Adayı Dr. Kürşad ERGÜN seçim çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Çalışmalar kapsamında bir yandan esnaf ziyaretleri yapan, bir yandan sivil toplum kuruluşları ile bir araya gelen, akşamları da ev toplantıla

MTA Bölge Müdürlüğünde öncelikle M.Emrah AYAZ’ı ziyaret eden ERGÜN “Yerel Seçim Çalışmalar kapsamında yoğun bir tempo içerisindeyiz. Çalmadık kapı bırakmıyoruz. İnşallah projelerimizle ekibimizle biz bu şehre çağ atlatmak için hizmete talip olduk. İnşallah başaracağız ve Sivas hak ettiği hizmete bizimle kavuşacak” dedi.   Ziyarette söz alan M.Emrah AYAZ “ziyaretinizden memnun olduğumu ifade etmek isterim. İnşallah başarılı olursunuz. Sivas kazansın Sivas lı kazansın isteriz. Bu konuda da Sivas’a hizmet eden herkese destek olmaya gayret gösteririz. Tekrar başarılar diliyorum” dedi. MTA Bölge Müdürlüğü personelinin yoğun ilgi gösterdiği ERGÜN Personeli ayrı ayrı ziyaret ederek destek istedi. Bir çok vatandaşın projeler hakkında sorular sorduğu ziyarette Dr:Kürşad ERGÜN projelerini anlattı.   Ziyaretler sırasında Ergün “Sivas’ın en genç adayı benim. Sivas’ta doğmuş büyümüş ve hiç ayrılmamış tek aday benim. Kazansam da, kazanamasam da Sivastayım. Seçimlerden sonrada Allah nasip ederse sonuç ne olursa olsun Yukarı Tekkede cenazelerimizde birlikte olacağız, düğünümüzde, mutlu günümüzde yine hep birlikte olacağız. Bu şehrin sorunlarını bilen biriyim, Üniversite öğrencilerinin sorunlarını en iyi bilen adayım çünkü Cumhuriyet Üniversitesi mezunuyum. İnşallah göreve geldiğimizde Sivas bir Marka olacak” dedi. Ziyaretlerin ardından Ergün Esnaf Ziyaretlerine geçerek çalışmalarına devam etti. SİVAS HABER (SİVAS)
Milliyetçi Hareket Partisi Sivas Belediye Başkan Adayı Dr. Kürşad ERGÜN seçim çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Çalışmalar kapsamında bir yandan esnaf ziyaretleri yapan, bir yandan sivil toplum kuruluşları ile bir araya gelen, akşamları da ev toplantıla

MTA Bölge Müdürlüğünde öncelikle M.Emrah AYAZ’ı ziyaret eden ERGÜN “Yerel Seçim Çalışmalar kapsamında yoğun bir tempo içerisindeyiz. Çalmadık kapı bırakmıyoruz. İnşallah projelerimizle ekibimizle biz bu şehre çağ atlatmak için hizmete talip olduk. İnşallah başaracağız ve Sivas hak ettiği hizmete bizimle kavuşacak” dedi.

 

Ziyarette söz alan M.Emrah AYAZ “ziyaretinizden memnun olduğumu ifade etmek isterim. İnşallah başarılı olursunuz. Sivas kazansın Sivas lı kazansın isteriz. Bu konuda da Sivas’a hizmet eden herkese destek olmaya gayret gösteririz. Tekrar başarılar diliyorum” dedi.

MTA Bölge Müdürlüğü personelinin yoğun ilgi gösterdiği ERGÜN Personeli ayrı ayrı ziyaret ederek destek istedi. Bir çok vatandaşın projeler hakkında sorular sorduğu ziyarette Dr:Kürşad ERGÜN projelerini anlattı.

 

Ziyaretler sırasında Ergün “Sivas’ın en genç adayı benim. Sivas’ta doğmuş büyümüş ve hiç ayrılmamış tek aday benim. Kazansam da, kazanamasam da Sivastayım. Seçimlerden sonrada Allah nasip ederse sonuç ne olursa olsun Yukarı Tekkede cenazelerimizde birlikte olacağız, düğünümüzde, mutlu günümüzde yine hep birlikte olacağız. Bu şehrin sorunlarını bilen biriyim, Üniversite öğrencilerinin sorunlarını en iyi bilen adayım çünkü Cumhuriyet Üniversitesi mezunuyum. İnşallah göreve geldiğimizde Sivas bir Marka olacak” dedi.

Ziyaretlerin ardından Ergün Esnaf Ziyaretlerine geçerek çalışmalarına devam etti. SİVAS HABER (SİVAS)

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.